شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفان در یاسوج

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد از جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفان محدودیت‌های ترافیکی کرونا در یاسوج خبر داد. به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد با تشریح  محدودیت‌های ترافیکی کرونایی دراین شهرستان گفت:بر اساس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54881
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

کرونا :

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفان در یاسوج

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد از جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفان محدودیت‌های ترافیکی کرونا در یاسوج خبر داد.

به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد با تشریح  محدودیت‌های ترافیکی کرونایی دراین شهرستان گفت:بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان بویراحمد اعمال می‌شود.

داوود بوستانی افزود: رانندگانی که در شهر یاسوج  این محدودیتها را نادیده بگیرند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

وی با بیان اینکه شهرستان بویراحمد وضعیت سیاه و بحرانی از نظر شیوع ویروس کرونا دارد، افزود: بر همین اساس ستاد ملی کرونا محدودیت‌های ترافیکی را برای تردد خودرو‌ها در نظر گرفته، که از میدان جانبازان به سمت میدان هفت تیر، میدان هفت تیر به سمت میدان شهدای نیروی انتظامی، میدان هفت تیر به سمت طالقانی، میدان شهدای نیروی انتظامی (فلکه ساعت قدیم) به سمت سه راه بیمارستان  به مدت دو هفته  اعمال می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه ین محدودیت های ترافیکی هر روز از ساعت ۱۶ عصر تا ساعت ۲۱ شب است گفت: عبور وسایل نقلیه غیرضروری در معابری که ممنوعیت تردد اعلام شده، مبلغ ۵۱۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شود.

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفان در یاسوج 3

  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد از جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفان محدودیت‌های ترافیکی کرونا در یاسوج خبر داد. به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس پلیس …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi