جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

محمد ایمانی

رذالت ماکرون؛ درماندگی دو قبضه!

رذالت و اصرار ماکرون بر حمایت از اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص)، حاکی از درماندگی او در اداره دولت فرانسه و اصرار بر ایجاد دو قطبی در این کشور است. ♦️او طی یک سال اخیر به خاطر سوء مدیریت مُفرط که اقتصاد فرانسه را در معرض ورشکستگی قرار داده، آماج اعتراضات خیابانی بی سابقه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54576
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷

کرونا :

محمد ایمانی

رذالت ماکرون؛ درماندگی دو قبضه!

رذالت و اصرار ماکرون بر حمایت از اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص)، حاکی از درماندگی او در اداره دولت فرانسه و اصرار بر ایجاد دو قطبی در این کشور است.
♦️او طی یک سال اخیر به خاطر سوء مدیریت مُفرط که اقتصاد فرانسه را در معرض ورشکستگی قرار داده، آماج اعتراضات خیابانی بی سابقه بود؛ و کرونا موجب شد این سوء مدیریت در قالب رکود و بیکاری گسترده شدت بگیرد.
🔹فرانسه همچنین یکی از بالاترین آمار ابتلاب به کرونا را دارد. طبق آمار رسمی، تعداد مبتلایان این روزها در فرانسه، ۴۱ تا ۴۵ هزار نفر اعلام شده؛ اما یک کارشناس بیماری‌های عفونی فرانسه می‌گوید ابتلای روزانه در این کشور بالای ۱۰۰ هزار نفر در روز است.
♦️ماکرون، ناتوان از نجات اقتصاد بحران زده و کرونا زده فرانسه، در صدد انحراف اذهان عمومی از بی کفایتی خویش و تشدید فضای امنیتی است. او همچنین می کوشد با ایجاد دوقطبی و تظاهر به دفاع از ارزش های لیبرالی، مانع از گرایش روز افزون به دین مبین اسلام شود.
🔹حماقت ماکرون، اعتبار فرانسه را نزد کشور های اسلامی نابود کرد. او سعی داشت جای پایی در لبنان و عراق دست و پا کند؛ اما اکنون به یکی از منفورترین سیاستمداران دنیا نزد ملت های مسلمان منطقه تبدیل شده است.
♦️عجیب و تلخ این که برخی مدیران ما به این سیاستمدار رذل و درمانده فرانسوی امید بسته بودند. اما کسی که ناتوان از حل مشکلات کشور خود است و بر پمپاژ نفرت اصرار دارد، چگونه می تواند طرف تعامل باشد؟
🔹ماکرون برای افکار عمومی ما، فردی شبیه ترامپ است؛ او نقاب تحمل لیبرالی را کنار زد و چهره بی روتوش -سرکوبگر و حقیر- لیبرالیسم را آشکار کرد.

نویسنده:محمد ایمانی

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi