یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج از استاندار کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان در نودمین نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از خدمات و زحمات استاندار کهگیلویه و‌بویراحمد و تلاشهای بی وقفه وی تشکر کرد. به گزارش پایگاه خبری کرونا به نقل از رسانه ها به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54367
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

کرونا :

تقدیر ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج از استاندار کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان در نودمین نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از خدمات و زحمات استاندار کهگیلویه و‌بویراحمد و تلاشهای بی وقفه وی تشکر کرد.
به گزارش پایگاه خبری کرونا به نقل از رسانه ها به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در استان رتبه دوم استانداری در بین استانداری های سراسر کشور را نشان از مدیریت مدبرانه استاندار دانست و این موفقیت را به استاندار تبریک گفت.
وی در این نشست نیز خدمات ارایه شده و اقدامات ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا را قابل تقدیر دانست و گفت : باید هم مردم و هم متولیان مبارزه با این ویروس بیش از پیش تلاش کنند تا زنجیره انتقال این ویروس قطع شود.

تقدیر ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج از استاندار کهگیلویه و بویراحمد 3

  • حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان در نودمین نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از خدمات و زحمات استاندار کهگیلویه و‌بویراحمد و تلاشهای بی وقفه وی تشکر کرد. به …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi