یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستگیری متهم فراری پس از دوسال در این شهرستان خبر داد

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری متهم فراری پس از دو سال توسط مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً جهان دیماز ً گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل مجرمان حرفه ای، سابقه دار و تحت تعقیب، مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان یکی از متهمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54129
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

کرونا :

فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستگیری متهم فراری پس از دوسال در این شهرستان خبر داد

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری متهم فراری پس از دو سال توسط مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً جهان دیماز ً گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل مجرمان حرفه ای، سابقه دار و تحت تعقیب، مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان یکی از متهمان تحت تعقیب، سابقه دار و حرفه ای که به اتهام جریمه نقدی (بابت حمل و جابجایی بیش از ۸۰ کیلو مواد مخدر) به مدت دو سال متواری بوده را با اقدامات اطلاعاتی شناسایی و در یک اقدام سریع پلیسی و قبل از اینکه فرصت هرگونه عکس العملی را داشته باشد محاصره و دستگیر کردند.

وی با اشاره به این که خصلت و خصیصه بارز متهمان، قانون گریزی، قانون ستیزی و دور زدن قانون است گفت: پلیس زبده و مجرب تمامی فعالیت‌های خود را به نحوی برنامه ریزی و پیش بینی می کند که هیچ مجرمی در شهر احساس امنیت نکند و خوشبختانه توانسته ایم در شهرستان کهگیلویه به این مهم دست یابیم و نتیجه آن برقراری امنیت پایدار در این شهرستان است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد تاکید کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اراذل و اوباش نخواهد بود و پلیس با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستگیری متهم فراری پس از دوسال در این شهرستان خبر داد 3

  • فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری متهم فراری پس از دو سال توسط مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً جهان دیماز ً گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi