سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

طراحی الگوریتم های VasoGnosis توسط جوان گچساران

علی #بخشی نژاد به عنوان رئیس و مدیر اجرایی استارتاپ VasoGnosis میگوید: “اگر چه جراحی اندوسکوپیک بیش از یک دهه برای درمان #آنوریسم مغز استفاده شده است، اما تشخیص آنوریسم و انتخاب دستگاههای مناسب جراحی یک فرآیند دستی و ذهنی است که براساس تجربه جراح یا رادیولوژیست انجام میشود و میتواند ناکارآمد باشد. وی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 52253
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵

کرونا :

طراحی الگوریتم های VasoGnosis توسط جوان گچساران

علی #بخشی نژاد به عنوان رئیس و مدیر اجرایی استارتاپ VasoGnosis میگوید: “اگر چه جراحی اندوسکوپیک بیش از یک دهه برای درمان #آنوریسم مغز استفاده شده است، اما تشخیص آنوریسم و انتخاب دستگاههای مناسب جراحی یک فرآیند دستی و ذهنی است که براساس تجربه جراح یا رادیولوژیست انجام میشود و میتواند ناکارآمد باشد.

وی در ادامه تصریح میکند : گرچه جراحان ماهری این عمل را انجام میدهند اما همچنان حدس و گمان زیادی در این روند وجود دارد و هیچ راهی برای جراح وجود ندارد که بداند قبل از رفتن به اتاق عمل کدام دستگاه بر اساس آناتومی بیمار مناسب است. به همین دلیل در این فرآیند عوارض زیادی مشاهده میشود. این روش جراحی نه تنها زمان بر است بلکه از هر چهار عمل جراحی یکی نتیجهای ناموفق را به دنبال دارد.”

الگوریتم های هوش #مصنوعی VasoGnosis برای تشخیص آنوریسم، انجام اندازه گیریهای سه بعدی و مقایسه با اسکنهای قبلی طراحی شده اند. موتور تشخیص استارتاپ میتواند ارزیابی خطر را بر اساس مشخصات بهداشتی بیمار و محل قرارگیری آنوریسم در مغز انجام دهد. فرآیندی که قبلاً بین یک ساعت تا چهار روز به طول می انجامید، در طی مدت پنج دقیقه انجام می شود.

با استفاده از نرم افزار برنامه ریزی جراحی VasoGnosis، یک جراح میتواند گزینه های مختلف جراحی را شبیه سازی کرده و نتایج را قبل از عمل بر روی بیمار مقایسه کند.

گفتنی است علی بخشی نژاد جوان موفق گچسارانی است که تحصیلات دبستان و دبیرستان خود را در گچساران ، لیسانس خود را در دانشگاه یاسوج گذرانده است .

آموزش پختن آش افتتاحیه
دنبال کنید

وی فارغ التحصیل رشته مکانیک سیالات در سال ٨۶ سپس در سال ٩٠ برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به ایسلند و پس از اتمام کارشناسی ارشد در #ایسلند جهت ادامه تحصیل در مقطع #دکترا به #امریکا سفر میکند و در رشته بیو مکانیک مشغول به تحصیل میشود سپس درسال ١٣٩۶ -١٣٩٧ در این رشته فارغ التحصیل و بلافاصله در بخش خصوصی مشغول به کار میشود .

درحال حاضر نظریه فوق را ارایه و در این زمینه در بخش پزشگی جراحی مغز وراعصاب مشغول به کار است .

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi