جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سید سعادت الله حسینی پور دهبزرگ

از کاشتن و زندگی دادن لذت می برم/ قطع درختان را سیاسی کرده اید

سلام دوستان و همشهریان عزیز. ذکر نکته ای را با وجود خستگی و کم خوابی خدمت همه عزیزانم لازم دانستم. در یکی دو روز گذشته قطع و حرص چند درخت جلوی ستاد انتخاباتی جناب آقای سید قدرت الله حسینی و انتشار فیلم آن توسط طرفداران رقیب انتخاباتی ایشان و همین طور اشاره تلویحی کاندیدای محترم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50117
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

کرونا :

سید سعادت الله حسینی پور دهبزرگ

از کاشتن و زندگی دادن لذت می برم/ قطع درختان را سیاسی کرده اید

سلام دوستان و همشهریان عزیز.

ذکر نکته ای را با وجود خستگی و کم خوابی خدمت همه عزیزانم لازم دانستم.
در یکی دو روز گذشته قطع و حرص چند درخت جلوی ستاد انتخاباتی جناب آقای سید قدرت الله حسینی و انتشار فیلم آن توسط طرفداران رقیب انتخاباتی ایشان و همین طور اشاره تلویحی کاندیدای محترم موجب جریحه‌دار شدن قلوب دوستداران واقعی درختان و طبیعت گردید.
خدمت آن عزیزان عرض می کنم که الله وکیلی جناب آقای حسینی و تا جایی که اطلاع دارم خانواده ایشان از این موضوع بی اطلاع و همه آنها مکدر خاطر گردیدند و در این زمینه خود ایشان در همایش بزرگ طایفه عالیشاهی عذرخواهی و بر ناآگاهی نسبت به این موضوع صحه گذاشتند.و توضیحات کاملی ارائه نمودند.
مخلص شما هم با وجود ناآگاهی نسبت به این اتفاق فرصت را مغتنم می شمارم و نسبت به موضوع پیش آمده بعنوان شخصی طبیعت دوست به همه آنان که دل در گرو سبزی و حیات دارند عذرخواهی می کنم.
من سالهاست که در تنهایی و یا در جمع دوستان هرساله اسفند ماه به کاشتن دانه های بلوط در دل طبیعت تا کاشتن نهال کنار تا بید و سایر درختان در طبیعت کوتاهی نکرده ام و دوستانی همانند مانی دیلمی، منوچهر ناصح، حاج علی کارگری و حاج یدالله مرادی از کمربندی گچساران تا جاده پشه کان،از گناوه لری تا دشت دیل احتمالا بتوانند در این شهر و دیارمان گواهی دهند و در این رابطه نه منتی بر هر انسانی و نه حتی تقاضای الطاف از طرف ارحم راحمین دارم، اما اگر بدهد بر دیده منت می گذارم.
،می کارم چرا که از کاشتن و زندگی دادن لذت می برم و فقط برای لذت عقلی و دلی خودم زندگی و حیات به دانه ها می بخشم ،هرچند در بیشتر اوقات باور عقلی دارم که این دانه خوب تغذیه نمی شود سیراب نمی شود، سبز نمی شود، اما می کاریم و به پروردگار می سپاریم.
لذا این قول را به همشهریان طبیعت دوست خود می دهم،عمری باشد، امسال در دل طبیعت به ازای هر درخت، ده نهال یا دانه بکارم تا هم خود لذتش را ببرم و هم به روح طبیعت دوستان واقعی که جریحه‌دار گردیده تألم خاطری ببخشم.
اما بخاطر داشتن طبیعتی زیباتر می خواهم این چند درخت را بهانه‌ای کنیم تا اول شهرمان و بعد ایرانمان را به نسبت اقلیم جغرافیایی که حضور داریم سرسبز کنبم.
لذا همه آنان که اقدام به انتشار کلیپ و یا منتی به این مضمون کردند را می خواهم مدیون گردانم و مطلبی خدمت آنها بیان دارم،
شما یا واقعا دوست دار طبیعت هستید و با کاشتن درخت لذت آن را می برید و یا قطع درختان را سیاسی کرده اید تا موجب تضعیف رقیب خود گردید.
رقیبی که روحش هم از آن اتفاق خبر نداشت.
لذا شما هم که ادای دوست دار طبیعت را درآورده اید شما هم مدیون هستید اگر امسال نهالی نکارید.
امیدوارم در این انتخابات بهترین اتفاق برای همشهریان عزیزم رقم بخورد.
اما آن اتفاق باب میل ما باشد و یا نباشد اسفندماهی با کاشتن دهها هزار دانه و نهال در ایران عزیزمان رقم بزنیم.

خائنان بالقوه یا کاپیتولاسیون وارونه
دنبال کنید

مخلص همه همشهریان عزیزم
سید سعادت الله حسینی پور دهبزرگ.

نویسنده:سید سعادت الله حسینی پور دهبزرگ

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi