شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

سید سعادت الله حسینی پور ده بزرگ

توضیحاتی در مورد یک کلیپ کوتاه از آقای نماینده

سلامی چه بوی خوش مهربانی خدمت هم ولایتی ها و همشهریان عزیزم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت. خدمت شما عزیزان و سروان عزیز لازم شد که توضیحاتی در مورد یک کلیپ کوتاه از آقای نماینده و کاندیدای محترم این دوره مجلس شورای اسلامی جناب آقای غلامرضا تاجگردون عرض کنم. جناب آقای تاجگردون در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50028
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

کرونا :

سید سعادت الله حسینی پور ده بزرگ

توضیحاتی در مورد یک کلیپ کوتاه از آقای نماینده

سلامی چه بوی خوش مهربانی خدمت هم ولایتی ها و همشهریان عزیزم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت.
خدمت شما عزیزان و سروان عزیز لازم شد که توضیحاتی در مورد یک کلیپ کوتاه از آقای نماینده و کاندیدای محترم این دوره مجلس شورای اسلامی جناب آقای غلامرضا تاجگردون عرض کنم.
جناب آقای تاجگردون در این کلیپ کوتاه مدعی گردیده که در سال نود که قبول آن دوره از انتخابات گردیدند حتی یک نفر نیروی اجرایی روی صندوق های رای نداشتند و جمع بندی کرده اند که نیازی به مهندسی انتخابات ندارند.
نمی خواهم ایشان را متهم به دروغگویی کنم این موضوع را به حساب فراموشی و استرس این روزها میگذارم و می گویم که دچار فراموشی گردیده، لذا توضیحات مختصری را خدمت ایشان و شما خوانندگان عزیز قرار می دهم تا شما عالیجنابان جمع بندی در این زمینه داشته باشید.

در سال نود اتفاقی در هیئت های اجرایی مجلس شورای اسلامی روی داد که قبل از آن سابقه نداشت و بعد از آن هم اتفاق نیفتاد.
معمولا ادوار گذشته عرف بود که هیئت های اجرایی همسو با فرماندار و نماینده شهرستان اکثریت مطلق را تشکیل می دادند.کما اینکه این دوره هم با چینش شخص نماینده و فرماندار همراه ایشان این اتفاق افتاد.
اما در سال نود فرماندار وقت جناب آقای اکبر علیزاده هئیت امنایی که برای تعیین اشخاص هیئت اجرایی دعوت کردند شانزده نفر از سایر کاندیداها و چهارده نفر از طرف نماینده وقت جناب آقای سید قدرت الله حسینی بودند، آن شانزده نفر در یک جلسه هماهنگ با رأیی گیری درون گروهی هفت نفر را انتخاب کردند که آن هفت نفر هیچ کدام از طرفداران آقای حسینی نبودند و به این شکل آقای تاجگردون روی همه صندوق ها با همکاری سایر کاندیداها توانستند در هیئت اجرایی در همه صندوق ها نیروی اجرایی داشته باشند.

رسوایی بزرگ تر از انتشار خبر جعلی مخالفت رهبر انقلاب با حضور دکتر احمدی نژاد در انتخابات 96
دنبال کنید

در مورد انتخاب بازرسان ویژه صندوق ها یک نفر از بویر گرمسیر یک نفر از قشقایی ها و یک نفر باوی انتخاب شد تا از پتانسیل همه کاندیداها استفاده شود.
از نماینده های فرماندار از مجموع یکصد و دو صندوق شصت نفر از حامیان آقای تاجگردون ، حاج جعفری و مهندس فولادی و۴۲ نفر از طرفداران آقای حسینی انتخاب شدند.
و همه کاندیداها حداقل سه نفر و حداکثر چهار نفر روی هر صندوق نیروی اجرایی داشتند که جناب آقای تاجگردون هم از این امر مستثنی نبودند.
لذا این موضوع که من روی هیچ صندوقی نیرو نداشتم و مظلوم نمایی کردن برای افزایش یک رای بیشتر اگر بغیر از نسیان و فراموشی نیت دیگری برای جذب آرا پشت آن باشد غیراخلاقی و به دور از جوانمردی است.
انچه آقای حسینی انجام دادند عدالت محوری بود که خوب احتمالا اعتقاد جناب آقای تاجگردون نیست کما اینکه در عمل هم عدالت محوری از ایشان نمی بینیم.
اما انتظار است که شخصی در جایگاه ایشان حریت داشته و آزادمرد باشد و اگر نمی خواهند حقایق را به مردم بگویند لااقل سیاه نمایی نکنند و عکس آنچه اتفاق افتاده را جلوی دهها ببینده و دوربین هایی که تصاویر را ضبط می کنند بیان ندارند.
جناب آقای تاجگردون در بخشی دیگری از این کلیپ گفتند: نیازی به مهندسی انتخابات نمی بینند، خدمت ایشان عرض می‌کنم که جناب آقای تاجگردون اگر واقعا معتقد به این گفتار هستید پس رفتار خود را هم با آن کوک کنید. اگر بدنبال مهندسی انتخابات نیستید چرا از هفتصد و اندی نیروی اجرایی برای برگزاری این دوره از انتخابات با اعمال فشار جنابعالی بیش از ششصد نفر از طرفداران جنابعالی می باشد؟

میرشکار پیاله ها را شماردی؟!،جام وقدح وکاسه و پیمانه ات یکیست؟!
دنبال کنید

چرا نیروهای ذی نفوذ جنابعالی که اکثراً دهیاران روستا ها می باشند را روی هر صندوق همان آبادی انتخاب کرده اید تا روی صندوق ها اعمال نفوذ نمایند؟
بله جناب آقای تاجگردون فرمودید مردم تکلیف این انتخابات را مشخص می کنند ما هم در اینجا با شما هم نظر هستیم، و باور داریم هرگاه نیروهای وابسته به دولت اینگونه برای پیروزی کاندیدایی گسیل شده اند، نتیجه عکس آن را شاهد بوده‌ایم.
امیدواریم هیئت ناظر بر انتخابات از آرا مردم صیانت کند،کما اینکه از ناظرین شورای نگهبان هم غیر این انتظاری نیست.
در پایان
جناب آقای تاجگردون منتظر انتخاب مردم باشید.

با تشکر سید سعادت الله حسینی پور ده بزرگ.

نویسنده:سید سعادت الله حسینی پور ده بزرگ

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi