یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سید سعادت الله حسینی پور ده بزرگ

جدال فرسایشی درون گفتمانی و نداشتن تدبیر و آینده نگری

حتما آن یک درصد جریان انقلابی که شرایط موجود را درک نکرده اند بخوانند باور دارم که یک درصد جریان دلسوز به آرمان های انقلاب اسلامی در شهرستان گچساران این مهم را درک نکرده اند، لذا توصیه می کنم که حتما آن یک درصد این مطلب را بخوانند و مابقی مواظب باشند که در سرباز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49916
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

کرونا :

سید سعادت الله حسینی پور ده بزرگ

جدال فرسایشی درون گفتمانی و نداشتن تدبیر و آینده نگری

حتما آن یک درصد جریان انقلابی که شرایط موجود را درک نکرده اند بخوانند

باور دارم که یک درصد جریان دلسوز به آرمان های انقلاب اسلامی در شهرستان گچساران این مهم را درک نکرده اند، لذا توصیه می کنم که حتما آن یک درصد این مطلب را بخوانند و مابقی مواظب باشند که در سرباز گیری، سرباز بودن جیره و مواجب آنها نگردند. که رقیب مثل همیشه سخت بدنبال اختلاف افکنی است.
آنچه رقیب جریان اصیل انقلابی در حوزه گچساران و باشت است نه آقای نماینده و تیم همراهش است.
بلکه جدال فرسایشی درون گفتمانی و نداشتن تدبیر و آینده نگری در جریان است.

شاکر ایزد یکتا هستیم که در کنار اتفاقات خوب و میمونی که در این دوره اتفاق افتاده، که ما هیچ دوره ای به این شکل از لحاظ داشتن همه آیتم ها جهت موفقیت این اندازه منسجم و متحد نبوده ایم،و اکثریت مطلق این موضوع مهم را درک کرده ایم که با وحدت و همدلی و تقسیم کار بنا نداریم که اشتباهات گذشته را تکرار کنیم و اکثریت مطلق از منیت ها و خودبینی ها جهت رسیدن به آنچه مستحق آن هستیم، از اشتباهات گذشته درس گرفته و بنای تکرار اشتباهات گذشته را نداریم.

اما متاسفانه اقلیتی هنوز این مهم را درک نکرده اند و اگر موفقیتی این اقلیت بی تدبیر کسب کنند همه ما جزا و مکافات آن را در سوم اسفند ماه خواهیم چشید‌.

عزیزان و هم مسلکان رقیب ما سالیان سال است، با اختلاف افکنی و تقسیم قدرت ما بر صندلی قدرت تکیه زده و نیروهای دلسوز و فداکار و انقلابی را در پستوی خانه ها محبوس کرده است.

چرا کاندیدای قشقایی راه نجات است ؟ / قشقایی دچار افسردگی ناشی از"نمی توانیم"شده
دنبال کنید

اگر کسانی این مهم را هنوز درک نکرده اند، عطای سیاست را به لقایش پیوند زنند و در این چند روز باقیمانده سکوت اختیار کنند.

اگر هم بدنبال انتقام از گذشته هستند این راهش نیست.
اگر هم در اذهان خود تحلیل های برای آینده سیاسی خود دارند، باز هم با تخم تفرقه و کینه ای که می کارند، راهشان به ترکستان است.

آقایان حسینی و مهندس زینل زاده از هم جدا نیستند و بشخصه برای مهندس زینل زاده همانند برادرم احترام ویژه قایل هستم و باور دارم موفقیتی کسب کند راه و آرمان و باورش سوا از آقای حسینی نیست و اگر بیش از نزدیکان ایشان دلسوز ایشان نباشم کمتر از آنها قطعا نخواهم بود. و همانطور که در نوشته‌ها و گفتارهای قبلی بیان داشتم همواره به چشم یک رقیب به ایشان ننگریسته ام و همواره ایشان را یار و همراهی دلسوز جهت آرمان های خود دانسته و در روزگاری که با آرمان ها عده ای کاسبی راه انداخته اند.ما باید از وضع موجود عبور کنیم و حاضرم برای عبور از وضع موجود دست همه آنان که خواهان تغییر این شرایط می باشند را ببوسم.

مقصود ازتغییر وضع موجود نه فقط در حوزه گچساران و باشت بلکه در ایران عزیز است که قریب به هفت سال است که جریانی الیناسیون شده فرهنگ غرب بر آن چنبره زده اند و اگر نخست وزیر انگلیس هم رییس‌جمهور ایران بود نمی توانست اینچنین کشور ما را به قهقرا و نابودی بکشاند.که این دولت و مجلس انجام دادند. و متاسفانه باید این نکته را به همشهریانم گوشزد کنم که شخص آقای نماینده این دیار در این اضمحلال و فقر و فساد از ارکان اصلی وضع موجود هستند و این ادعا را می توانم در هر جایگاهی و هرجایی که ایشان تشخیص دهند به اثبات برسانم. لذا عبور از ایشان یعنی عبور از بخش مهمی از مشکلات کشور، که شخص ایشان یا دیده‌اند و سکوت کرده اند و یا ندیده اند که باز بعنوان اول شخص اقتصادی مجلس جهت نظارت بر این فاجعه ملی و بعضاً فراملی شریک این جرم بوده اند.

جامعه امروز ایران نیازمند آموزش سواد رسانه ای است
دنبال کنید

توصیه می کنم از گذشته درس بگیریم، قبل از اینکه دیر شود.موفقیت هیچگاه این اندازه نزدیک نبوده،به شرطی که خودمان قدر این نعمت و داشته های خود را بدانیم.

مخلص همه آنان که به شکل راستین دل در گرو انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.
سید سعادت الله حسینی پور ده بزرگ

نویسنده:سید سعادت الله حسینی پور ده بزرگ

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi