شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قدردانی از کمک‌های دولت و ملت ژاپن به مردم زلزله زده استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، شهاب نادری امروز (یکشنبه ۱۹ اسفند) با میتسوگو سایتو، سفیر ژاپن در تهران دیدار و گفتگو کرد. نادری در این دیدار با تاکید بر مناسبات خوب دو کشور گفت: ظرفیت‌های خوبی برای ارتقای سطح روابط فیمابین در عرصه‌های مختلف وجود دارد و مجلس شورای اسلامی و به ویژه گروه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47499
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، شهاب نادری امروز (یکشنبه ۱۹ اسفند) با میتسوگو سایتو، سفیر ژاپن در تهران دیدار و گفتگو کرد.

نادری در این دیدار با تاکید بر مناسبات خوب دو کشور گفت: ظرفیت‌های خوبی برای ارتقای سطح روابط فیمابین در عرصه‌های مختلف وجود دارد و مجلس شورای اسلامی و به ویژه گروه دوستی پارلمانی ایران- ژاپن آماده کمک به تسهیل و توسعه روابط در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، کشاورزی و دارویی بین دو کشور می باشد.

 

دیدار شهاب نادری با سفیر ژاپن در تهران

 

نماینده مردم پاوه با قدردانی از کمک‌های دولت و ملت ژاپن به مردم زلزله زده استان کرمانشاه، افزود: با توجه به قرار گرفتن دو کشور در مناطق زلزله خیز و همچنین پیشرفت علمی و تکنولوژیکی ژاپن در امر پیش بینی زلزله تبادلات علمی در این خصوص می تواند به کاهش بلایا و خسارات مادی و معنوی کمک کند.

عضو  کمیسیون اقتصادی مجلس در بخش دیگری از سخنانش با مثبت ارزیابی کردن مواضع و دیدگاه دولت ژاپن در حمایت از برجام، تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر علیه کشورمان را خلاف قوانین بین‌المللی دانسته و بر تداوم روابط مثبت میان دو کشور تاکید کرد.

 

دیدار شهاب نادری با سفیر ژاپن در تهران

 

میتسگو سایتو، سفیر ژاپن در این دیدار با موفقیت آمیز خواندن سفر اخیر آقای دکتر لاریجانی به ژاپن بر تحکیم روابط تجاری فیمابین تاکید نمود و افزود: تحریم های آمریکا برای شرکت های ژاپنی شرایط سختی به وجود اورده اما تمام تلاش خود را برای حمایت و افزایش مراودات به ویژه در بخش های اقتصادی، کشاورزی و دارویی با جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهیم داد.

 سفیر ژاپن در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز تسلیت به زلزله زدگان استان کرمانشاه از آمادگی کشورش برای انتقال تجربه و تکنولوژی برای مقابله با زلزله خبر داد./

پایان پیام

 

یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۲

قدردانی از کمک‌های دولت و ملت ژاپن به مردم زلزله زده استان کرمانشاه شهاب نادری، نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی با سفیر ژاپن در تهران دیدار و گفت وگو کرد. http://cdn.icana.ir/d/019/201903102945202273.jpg قدردانی,از,کمک‌های,دولت,و,ملت,ژاپن,به,مردم,زلزله,زده,استان,کرمانشاه Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi