شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهمترین خطر امروز نظام اسلامی انزوای مردم است

به گزارش کرونا، آیت الله سید احمد خاتمی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در تربت حیدریه افزود: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانیم سرمایه اصلی نظام های سیاسی مردم هستند و چنانچه مردم از نظام خود پشتیبانی کنند آن نظام حفظ می شود.وی از نفوذی ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47051
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰

کرونا :

مهمترین خطر امروز نظام اسلامی انزوای مردم است

به گزارش کرونا، آیت الله سید احمد خاتمی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در تربت حیدریه افزود: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانیم سرمایه اصلی نظام های سیاسی مردم هستند و چنانچه مردم از نظام خود پشتیبانی کنند آن نظام حفظ می شود.
وی از نفوذی ها به عنوان مبنای هر توطئه یاد کرد و گفت: اگر امروز می بینیم رهبر معظم انقلاب بارها تاکید می کنند مراقب رخنه نفودی ها باشید، به این خاطر است که اسلام و مسلمین تجربه تلخ نفودی ها را بارها دیده اند.
وی اظهار داشت: مهمترین عاملی که نظام اسلامی صدر اسلام را تهدید می کرد و امروز نیز نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کند، همان جریان نفوذی است که گاهی سخنانی را مطرح می کند که غربی ها و دشمنان نظام از آن استقبال می کنند.
آیت الله خاتمی گفت: امروز نظام اسلامی ایران تنها نظام علوی در جهان است که حکومت آن پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) و شیعه اثنی عشری است.
امام جمعه موقت تهران افزود: به همین سبب دشمن می خواهد مردم را از نظام جدا کند و در این راستا فشار های اقتصادی و تحریم ها را به مردم تحمیل کرده است که اعلام می کنم این مردم معتقد به وعده الهی هستند و آنقدر مقاومت می کنند تا ترامپ روسیاه شود.
وی اظهار داشت: این کشور روزهایی را دیده است که چهار استان آن گرفتار جنگ بوده، هشت سال جنگ سخت تحمیلی را سپری کرده و روزهایی بوده که سیلوهای این کشور را جارو کردند ولی با مدیریت جهادی مردم به راه عزتمند خود ادامه داده اند.
وی با بیان اینکه تنها راه نجات کشور در مدیرت جهادی نهفته است گفت: هرچند در سیستم اداری کشور مدیرانی لایق و جهادی حضور دارند اما این موضوع باید شتاب بهتر و بیشتری داشته باشد که با نظارت جدی بر گرانی های افسار گسیخته، گرانفروشان احساس امنیت نکنند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
۷۰۷۹/۶۱۲۱ / ۶۰۵۳

مهمترین خطر امروز نظام اسلامی انزوای مردم است 3

سیاسی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi