یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳

اختلافات قومی و مذهبی عامل عدم پیشرفت جهان اسلام / اتحاد رژیم صهیونیستی و آمریکا برای ضربه زدن به امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز( یکشنبه ۲۰ اسفند ماه) با تعدادی از علمای اهل سنت کشور پاکستان دیدار و گفت وگو کرد. مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ابتدای این دیدار، با بیان اینکه دین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42384
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

کرونا :

اختلافات قومی و مذهبی عامل عدم پیشرفت جهان اسلام / اتحاد رژیم صهیونیستی و آمریکا برای ضربه زدن به امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز( یکشنبه ۲۰ اسفند ماه) با تعدادی از علمای اهل سنت کشور پاکستان دیدار و گفت وگو کرد.

مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ابتدای این دیدار، با بیان اینکه دین اسلام دین محبت و برادری است، گفت: شیعه و سنی دو شاخه اصلی دین اسلام است و هیچ اختلاف واقعی بین آنها وجود ندارد.

وی ایجاد تفرقه و اختلاف میان مذاهب اسلامی را سیاست اصلی دشمنان اسلام، برای سلطه بر منطقه و غارت منابع طبیعی و انسانی ملت‌های مسلمان دانست و افزود: کشورهای استعماری به ویژه آمریکا برای استثمار منابع انسانی و طبیعی و تداوم سلطه غرب بر کشورهای اسلامی با حمایت از حکام دست نشانده و سرگرم کردن مسلمانان به درگیری‌های مذهبی اقدام کردند.

اختلافات قومی و مذهبی یکی از عوامل عمده عدم پیشرفت جهان اسلام بوده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: اختلافات قومی و مذهبی یکی از عوامل عمده عدم پیشرفت جهان اسلام بوده است که بخش عظیمی از انرژی امت اسلامی را به خود صرف کرده است.

وی تصریح کرد: عمل به تعالیم و معارف اسلامی مسیر همواری را برای اعتلای جهان اسلام به وجود خواهد آورد.

اشتراکات مذهبی و تاریخی بین ملت‌های ایران و پاکستان عامل نزدیکی دو کشور

آقای ذوالنوری، اتحاد دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا را برای ضربه زدن به امت اسلامی یادآور شد و بیان داشت: دشمنان به خوبی به این مسئله آگاه هستند که اسلام دشمن مشترک آنها و یگانه مانع در برابر سیاست‌های استکباری آنان است و با بیان اختلافات دینی و ایدئولوژیکی سعی در پیشبرد اهداف خود دارند.

اورانیوم ۶۰ درصد را برای ساخت رادیودارو تولید می‌کنیم/ غنی‌سازی در نطنز متوقف نشده است
دنبال کنید

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اشتراکات مذهبی و تاریخی بین ملت‌های ایران و پاکستان را عامل نزدیکی دو کشور دانست و گفت: همسایگی و علائق تاریخی و دینی میان دو کشور بستر مناسبی برای توسعه و گسترش همکاری‌های اقتصادی، سیاسی و منطقه‌ای فراهم آورده است.

هیئت اهل تسنن پاکستان:حفظ وحدت میان پیروان مذاهب اسلام امروز مهمترین نیاز جهان اسلام است

هیئت اهل تسنن پاکستان  نیز در این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت تقویت و تحکیم مناسبات دوستانه و برادرانه میان دو کشور گفت: حفظ وحدت میان پیروان مذاهب اسلام امروز مهمترین نیاز جهان اسلام است.

آنان یادآور شدند: تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی عامل برتری دشمنان بر جهان اسلامی است.

در این دیدار آقایان: محمد نعیم امینی و محمد باسط درازهی نمایندگان اهل تسنن مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشته و نکته نظرات خود را بیان داشتند./

پایان پیام

یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۷

اختلافات قومی و مذهبی عامل عدم پیشرفت جهان اسلام / اتحاد رژیم صهیونیستی و آمریکا برای ضربه زدن به امت اسلامی است عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اختلافات قومی و مذهبی یکی از عوامل عمده عدم پیشرفت جهان اسلام بوده است که بخش عظیمی از انرژی امت اسلامی را به خود صرف کرده است. http://cdn.icana.ir/d/019/201803104332129938.jpg اختلافات,قومی,و,مذهبی,عامل,عدم,پیشرفت,جهان,اسلام,/,اتحاد,رژیم,صهیونیستی,و,آمریکا,برای,ضربه,زدن,به,امت,اسلامی,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi