یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳

ضرورت تقویت توسعه مناسبات ایران و اندونزی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ محمود صادقی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران  و اندونزی و هیأت همراه با حنفی نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اندونزی دیدار و گفتگو کرد. صادقی در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از روند رو به رشد توسعه مناسبات دو کشور، گفت: همواره روابطی صمیمانه و برادرانه میان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42373
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

کرونا :

ضرورت تقویت توسعه مناسبات ایران و اندونزی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ محمود صادقی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران  و اندونزی و هیأت همراه با حنفی نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اندونزی دیدار و گفتگو کرد.

صادقی در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از روند رو به رشد توسعه مناسبات دو کشور، گفت: همواره روابطی صمیمانه و برادرانه میان جمهوری اسلامی ایران و اندونزی در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برقرار بوده که باید با برنامه ریزی مناسب تقویت و تحکیم یابد.  

وی در ادامه افزود: توسعه ارتباطات پارلمانی و تبادل نظر میان کمیسیونهای تخصصی در مجالس ایران و اندونزی موتورمحرکه گسترش  مراودات در بخشهای دیگر خواهد بود.

همچنین سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اندونزی در این دیدار با اشاره به توانمندی های اقتصادی و صنعتی کشورمان، گفت: علیرغم تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران موفق شده ایم در بخش های تولید علم و فناوری های نظامی و کشاورزی پیشرفت های فراوانی داشته باشیم و آمادگی انتقال تجارب در زمینه های مختلف به اندونزی از سوی ایران وجود دارد .

در ادامه احمد حمزه  نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اندونزی و نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی، جمهوری اسلامی ایران و اندونزی را دو کشور بزرگ در قاره آسیا و جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: توسعه ارتباطات فی‌مابین در بخشهای اقتصادی، دفاعی و امنیتی  دستاوردهای خوبی برای دو ملت بزرگ ایران و اندونزی به همراه خواهد داشت .

در ادامه این دیدار حنفی، نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس اندونزی اشتراک نظرات میان دو کشور را فرصتی برای توسعه همکاریهای فی‌مابین دانست و گفت: تقویت و تحکیم مناسبات با جمهوری اسلامی ایران از سیاست های اصولی دولت و پارلمان اندونزی است.

زندگی شخصیتی آیت الله سید مرتضی شبستری / تفکرات سیاسی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه
دنبال کنید

 وی با اشاره به چالش های پیش روی جهان اسلام بر وحدت مسلمانان و حل اختلافات میان برخی کشورهای اسلامی تأکید و خاطرنشان کرد: موضوع فلسطین و به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا باعث خشم مسلمانان و اتحاد مسلمین جهان گردیده است./

پایان پیام

یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳

ضرورت تقویت توسعه مناسبات ایران و اندونزی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اندونزی تقویت و تحکیم توسعه مناسبات بین دو کشور در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر اساس برنامه ریزی مناسب را امری ضروری دانست. http://cdn.icana.ir/d/019/201606107006395063.jpg ضرورت,تقویت,توسعه,مناسبات,ایران,و,اندونزی,در,زمینه‌های,سیاسی،,اقتصادی,و,فرهنگی Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi