پنج شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳

دهه فجر خواستگاه ارزش های اسلام است / نظام سلطه تحمل توانمندی های ملت ایران را ندارد

همزمان با نخستین روز از آغاز دهه فجر مراسم زنگ انقلاب در مدارس این استان با حضور مسئولان اجرایی به صدا درآمد و سخنرانان نیز به تبین انقلاب و دستاوردهای آن پرداختند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛ همزمان با نخستین روز از آغاز دهه فجر مراسم زنگ انقلاب در مدارس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41531
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
همزمان با نخستین روز از آغاز دهه فجر مراسم زنگ انقلاب در مدارس این استان با حضور مسئولان اجرایی به صدا درآمد و سخنرانان نیز به تبین انقلاب و دستاوردهای آن پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛ همزمان با نخستین روز از آغاز دهه فجر مراسم زنگ انقلاب در مدارس این استان با حضور مسئولان اجرایی به صدا درآمد و سخنرانان نیز به تبین انقلاب و دستاوردهای آن پرداختند.

نماینده بویراحمد و دنا : دشمنان با همه امکانات به میدان آمده اند/ روحیه انقلابی ما باید بیشتر از گذشته باشد

نماینده بویراحمد و دنا در آیین گرامیداشت آغاز دهه فجر در گلزار شهدای شهر یاسوج اظهار کرد: امروز همه کسانی که امکان دسترسی به تریبون دارند بگویند که حرکت انقلاب اسلامی نظامی رو به جلوست و بعد از چهل سال وقتی به مسیر انقلاب نگاه می کنیم، زاویه ای با اهداف اصلی خود نداشته است که دلیل آن حضور مردم و رهنمودهای رهبر انقلاب و تلاش مسئولان است.

غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت:این افتخار را داشته باشیم که در مسیر اسلام و اهل بیت و توسل به ائمه اطهار بتوانیم مسیر خود را انتخاب کنیم.

وی افزود: پیروزی این انقلاب به واسطه همین اندیشه و همین باور شکل گرفته است باید خود را محتاج اهل بیت بدانیم در غیر این صورت شاید سعادتی هم نتوانیم بدست بیاوریم. 
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس تصریح کرد: امروز مصادف است با پیروزی انقلاب اسلامی، اوج حضور و همبستگی مردم در انقلاب اسلامی است که هم اکنون نیز  تجلی پیدا خواهد کرد و از همه مردم که دلشان در گرو انقلاب اسلامی است و به این انقلاب عشق می ورزند، می خواهیم که در این یوم الله شرکت کنند.

زارعی بیان کرد:۲۲ بهمن امسال بسیار مهم است چرا که  در طول این چند سال با برکت انقلاب اسلامی دشمنان از توطئه فروگذار نبودند و در هر برهه ای توطئه هایی را انجام دادند 
وی اظهار کرد: با همه امکانات آمدند که انقلاب اسلامی را ساقط کنند اما نتوانستند؛ اگر می گوییم ۲۲ بهمن امسال بسیار حساس است به دلیل شرایط خاص امروزی است چرا که همه تربیبون ها باید فریاد وحدت،همدلی و هم افزایی سر دهند  و دشمن از کوچکترین کوتاهی سوء استفاده می کند.
نماینده بویراحمد و دنا با بیان اینکه خواست شهدا و امام این است که وحدت و برادری را حفظ کنیم، ابراز داشت: این توطئه ها علیه نظام اسلامی است چون ۳۹سال مردم در برابر توطئه های آنها ایستادند و همه نقشه های آنان را نقش بر آب کردند وایستادگی و وحدت مردم  باعث شد بغض دشمن به این نظام بیشتر شود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نقطه امید کشورهایی است که از کشورهای استکبار به ستوه آمده اند و دشمنی صهونیست با ایران ادامه دارد زیرا ایران نه حقوق ملتی را پایمال کرده و نه خیانتی کرده است .

زارعی بیان کرد: خیانت ملت ایران این است که می گوید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و همیشه فریاد حمایت از مظلومان را سر می دهد.

وی افزود: مشکلاتی در حوزه اقتصاد است اما هدف گذاری در حال انجام است و بخش عمده ای از مشکلات اشتغال و اقتصادی را بر طرف می کند که در مجلس کلیات آن تصویب شده است و  سراسر بودجه متکی با منافع مردم و خواست مردم و نیازهای مردم است.

نماینده بویراحمد و دنا در این آیین اظهار کرد: امروز همه کسانی که امکان دسترسی به تریبون دارند بگویند که حرکت انقلاب اسلامی نظامی رو به جلوست و بعد از چهل سال وقتی به مسیر انقلاب نگاه می کنیم زاویه ای با اهداف اصلی خود نداشته است که دلیل ان حضور مردم و رهنمودهای رهبر انقلاب و تلاش مسئولان است.

وی در ادامه تصریح کرد: از این پیچ تاریخی عبور می کنیم چرا که ظرفیت این ملت عبور از این شرایط را به طور کامل ممکن می کند و  حضور در راهپیمایی امسال کاری بزرگ خواهد بود زیرا دشمنان نگاهشان را به حضور مردم متمرکز کرده اند توطئه ها وجود دارد و حفظ وحدت و برادری امروز همان حرکت و نگاه برای عبور انقلاب از این شرایط لازم و قطعا انقلاب از این شرایط عبور می کند. 

زارعی در پایان گفت: روحیه انقلابی ما باید بیشتر از گذشته باشد و راهی را که شهدا جانشان را تقدیم کردند را پاس بداریم.

*************

معاون سیاسی استاندار: مهمترین خواسته مردم، استقلال بود / مدیرکل آموزش و پرورش استان:مراقب اتحاد و انسجام ملی باشیم

همزمان با ۱۲ بهمن و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، آیین نواخته شدن زنگ انقلاب، در مدرسه دخترانه ام ابیها(س) شهر یاسوج با حضور نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولین  برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: در آن زمان استقلال مهمترین خواسته مردم بود و این کشور تحت تاثیر کشورهای غرب بود.

محمدکاظم نظری ادامه داد: مهمترین شعار انقلاب که استقلال بود به معنای کامل محقق شده است، خواسته های بعدی مردم یعنی آزادی و اسلامی بودن نظام نیز محقق شده است و آن آزادی مبتنی بر شریعت و جمهوری اسلامی است .

وی افزود: مردم همیشه نشان دادند حامی این انقلاب بودند و لازم است خدمات نظام را تبیین کنیم اگر در فضای مجازی به جوانان نگاه کنیم می بینیم که کمتر ترسیمی از قبل انقلاب دارند و درک کاملی از آن وجود ندارد و این به دلیل کوتاهی ماست.

نظری بیان کرد: قبل از انقلاب مهمترین دغدغه مردم سیر کردن بچه هایشان بود،اگر از دانش آموزان بخواهیم قبل از انقلاب را ترسیم کنند ترسیم خوبی ندارند چون ما ترسیم نکردیم، رسانه ها و اصحاب رسانه و همه باید در این زمینه کار کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه اظهار کرد: نظام ما مردم سالاری دینی است و قرار است مردم خواسته هایشان را از طریق صندوق رای بگویند و حرفشان را از طریق صندوق های رای اجرا می کنند و به منسه ظهور می رسانند، ناامید کردن مردم کاری را پیش نمی برد، مسیر، درست و در راستای آماده سازی ظهور است و با همه توان از این انقلاب و دست آوردهای آن دفاع می کنیم.

مدیرکل اموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: اغاز دهه فجر بر همه مردم انقلابی ایران مبارک باشد، سه عامل اتکال بر ذات اقدس خداوند، رهبری های هوشمندانه امام خمینی (ره) و اتحاد و انسجام مردم بوده است این انقلاب به پیروزی رسید و باید همیشه مواظب این اتحاد و انسجام باشیم.

هادی زارع پور افزود: روز شنبه زنگ انقلاب در سراسر استان نواخته خواهد شد اما در مرکز استان این مراسم امروز برگزار شد.

وی سرود همگانی در ۲۲بهمن، مانور یاوران انقلاب،برگزاری جلسات پرسش و پاسخ،برگزاری مسابقات فرهنگی، معرفی کتاب و برگزاری نمایشگاه انقلاب اسلامی و موضوع انشا و نقاشی دانش اموزان با موضوع انقلاب اسلامی حضور دانش اموزان در نماز جمعه و حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن که پررنگ تر از همیشه برگزار می شود، را از مهمتریم برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد.

شرکت۸۹۰۰۰نفرازاولیای دانش آموزان درطرح پیشگیری ازآسیبهای اجتماعی
دنبال کنید

*************

فرماندار شهرستان بویراحمد: دهه فجر خواستگاه ارزش های اسلام است/ دهه فجر ۹۳ پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی می شود

همزمان با آغاز دهه فجر، زنگ انقلاب در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد و جمعی از مسئولین استانی با حضور در مدرسه ام ابیها(س) شهر یاسوج در این مراسم شرکت کردند .

فرماندار شهرستان بویراحمد در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت:حضرت فاطمه بانویی است که بشریت را به هم پیوند زده است، در توصیف و بزرگی ایشان همان بس که هیچ توصیفی نمیتوان کرد و باید گفت که فاطمه فاطمه است.

کناری بیان کرد: دهه فجر خواستگاه ارزش های اسلام است و روزی است که ملت از یوغ رژیم بیرون آمدند، یاد و خاطره امام خمینی هیچگاه فراموش نمی شود مردان بزرگ خاطره و تاریخ نیستند بلکه همیشه ماندگارند.

وی افزود: بعد از گذشت چهل سال، انقلاب اسلامی ایران همچنان با رهبری مقام معظم رهبری و بدون تکیه بر هیچ قدرت بین المللی می درخشد، قبل از انقلاب کشور و استان شرایط خوبی نداشت، وضعیت معیشت و عمران ابادی مناسب نبود بهداشت و درمان خوب نبود اما به برکت نظام و انقلاب اسلامی در این استان که کمتر از یک درصد وسعت کشور را به خود اختصاص داده است؛ ده ها هزار دانشجو، پزشک،متخصص،پرشکان مطرح دنیا رشد کرده اند که این به برکت انقلاب اسلامی و خون شهداست.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: دولت ها زحمات زیادی در استان کشیدند، در این دهه فجر افتتاح رسمی ۹۰ پروژه را خواهیم داشت که سه پروژه کلنگ زنی شده است، امروز چهار پروژه افتتاحی در مارگون ولوداب داریم که غیر رسمی افتتاح می شود.

کناری در ادامه به افتتاح پروژه های دیگر اشاره کرد و گفت: روز شنبه افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان را داریم که برای ۸۵۵ نفر اشتغال زایی خواهد کرد .

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: گاهی اغتشاشاتی توسط ضد انقلاب انجام می شود اما مردم هیچگاه عزت خود را با هیچ چیز عوض نمی کنند و همراه انها نمی شوند، در حالی زنگ پیروزی را به صدا در می اوریم که سراسر تاریخ این مردم پر از دلیری و شجاعت است، مردمی که در جنگ تنگ تامرادی و گجستان جنگیدند حتما آیندگان در مقابل این دلیری و شجاعت مردم سر تعظیم فرو می آورند، ما مسولان وظیفه داریم مردم را در تصمیم گیری های خود شریک کنیم و از دلسوزی های انها استفاده کنیم و آن ها را فقط در راهپیمایی ها نخواهیم.

*************************

سرهنگ پاسدار علی ستوده نیا:امروز هیچ میز مذاکره ای وجود ندارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا درنشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن چهلمین طلیعه دهه فجر انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت رسیدن ایام فاطمیه گفت: رسانه ها به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم و مسئولین از مقام شاخص بین مردم برخوردار هستند که خداوند منان برای این قشر زحمت کش به نام قلم یاد کرده است.

وی با تسلیت شهادت پاسداران عزتمند انقلاب اسلامی در مواجه با گروههای تکفیری داعش در منطقه کردستان گفت: امروز پاسداران انقلاب قسم خورده اند تا آخرین قطره خون در مقابل این دشمن صهیونیستی بایستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا به فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه (س) بانوی دو عالم بوده که گرامی داشت این ایام بسیار مهم و حائز اهمیت است.

ستوده به بازگشت باشکوه و تاریخی امام راحل و پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷اشاره کرد و گفت: امام راحل با یک روشن بینی و یک حرکت تاریخی به همت مردم ایران اسلامی انقلابی را به بار آورد که هیمنه شرق و غرب در منطقه را شکست داد که امروز دایه دار حکومت های مستضعف در جهان است.

وی ادامه داد: از بهمن ۵۷ تا به امروز هرکجا که در برابر دشمنان پیروز شده ایم با توکل به خدا و ائمه اطهار و حضور مردم ایران اسلامی برای پاسداری از این انقلاب بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا ابراز کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی به قدری پیشرفت کرده ایم که توانسته ایم با هر دشمنی اعمال بازدارندگی کنیم و قادریم به غیر از محافظت از خودمان، دشمنان را تا آنسوی مرزها شکست دهیم.

وی ادامه داد: امروز هیچ میز مذاکره ای وجود ندارد که جمهوری اسلامی در آن وجود نداشته داشه باشد که این نشان از عزت،قدرت و بزرگی این ملت سرافراز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسبج شهرستان دنا تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی عزت و سربلندی به این کشور داده و این کشور عزتمند را یک قدرت بلاملاحظه در جهان کرده است.

ستوده به صدور انقلاب، این آرمان بزرگ امام راحل به کشورهای دیگر اشاره کرد و افزود: امروز ما می بینیم که آرمان های بزرگ امام راحل به کشورهای دیگر صادر شده است و هرکجا صدای آزادیخواهی می شنویم نشان از صدور انقلاب اسلامی است.

وی حزب الله لبنان، انصارالله و حشد الشعبی را نشانه ای از صدور انقلاب دانست و افزود: امروز می بینیم که در بیشتر کشورها از جمله نیجریه و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی مسلمانان زیادی وجود دارند که نشان از صدور انقلاب اسلامی این آرمان بزرگ امام راحل است.

ستوده یکی از مظلومیت های مهم انقلاب اسلامی را نگفتن خدمات آن به جامعه دانست و گفت: همانطور که می بینیم باران انقلاب و خدمات آن بر تن رنجور مناطق محروم این کشور باریده و باید در این زمینه گذشته را با امروز مقایسه کنیم و این خدمات را به مردم اطلاع رسانی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا ابراز کرد: جمهوری اسلامی در اولین روزهای حیات خود در هشت سال جنگ تحمیلی و ۳۲سال تحریم ظالمانه دشمنان قسم خورده خود توانسته است در بیشتر موضوعات خودکفا باشد پس باید این خدمات را نشان داد.

وی ادامه داد: دشمن قسم خورده این انقلاب امروز با ترور دانشمندان هسته ای و فاصله انداختن بین نسل های اول و چهارم انقلاب به دنبال از بین بردن این آرمانهاست که شهادت جوانان رشیدی همچون حججی ها مشتی محکم بر دهان این فتنه گران بود.

ستوده به نقش دشمن در توطئه های داخلی از فتنه ۸۸ تا فتنه های ۹۶ با دست داشتن آمریکا و اسرائیل اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی در ۲۲ بهمن امسال با حضور باشکوه خود مشتی دیگر بر دهان آنان خواهند زد.

وی به تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: مهمترین برنامه های ما در این دهه گسترده فعالیت های برنامه ها در ابعاد منطقه ای است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا ابرازکرد: ناحیه مقاومت بسیبج در این دهه ۸۰ برنامه را در ابعاد و کمیته های خاص برگزار خواهد کرد.

ستوده به دیگر برنامه های مهم این دهه اشاره کرد و گفت: هدف ما در برگزاری جشن های انقلاب و سوگواری ایام فاطمیه برگزاری برنامه های همه محور است.

وی به برنامه های شاخص این هفته اشاره کردو گفت: رژه موتوری همزمان با ورود تاریخی امام راحل، برگزاری  دومین همایش طلاب سادات محمودی،همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهر پاتاوه، دیدار با خانواده شهدا و بویژه شهدای انقلاب در دهه فجر،سرکشی از خانواده اولین شهید شهرستان (شهید بسطام) همایش تجلیل از مادران ایثارگر، دیدار با ائمه جمعه مرکز شهرستان و شهر پاتاوه، دیدار اعضای یادواره شهدای شهرستان دنا با حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان از جمله برنامه های مهم در این دهه است.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد:آب سد کوثر به دژ سلیمان میرسد / افتتاح پروژه ۶۰ میلیاردی تا پایان ماه آینده
دنبال کنید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا برافراشتن پرچم بزرگ جمهوری ایران اسلامی در بلند ترین نقطه شهر سی سخت را یکی دیگر از برنامه های شاخص دانست وگفت: اعزام دو کاروان ۴۰نفره به مناسبت پیروزی چهلمین سالکرد پیروزی انقلااب اسلامی به مشهد مقدس، غبار روبی گلزار شهداء والامقام، نشست های تخصصی با دانش آموزان در حوزه گفتمان سازی و به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان از دیگر برنامه های این دهه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا برگزاری میدان تیر را یکی دیگر از برنامه های مهم این دهه دانست و گفت: دیدار با دانش آموزان و نخبگان با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج آرمانها در بین جوانان، مسابقه برترین مدرسه از لحاظ فضا سازی از برنامه هایی دیگری است که در این دهه برگزار خواهد شد.

 ستوده راهپیمایی باشکوه و حضور با صلابت مردم در ۲۲ بهمن را از مهمترین و اصلی ترین برنامه این  دهه دانست و گفت: برنامه های این دهه در گسترده همه بخش ها وشهرهای شهرستان با کیفیت خاص برگزار خواهد شد.

وی به پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات والفجر ۸اشاره کرد و گفت: این روز به عنوان حفاظت اطلاعات در تاریخ هشت سال دفاع مقدس به ثبت رسیده که همزمان با این روزها برنامه ای خاص در ناحیه مرکزی بسیج شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار انوری مسئول حفاظت و اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا با تسلیت ایام فاطمیه و فرا رسیدن دهه پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از عزت و بزرگی ائمه اطهار است و پاسداشت ائمه اطهار و حرمتداری دهه فاطمیه بسیار مهم و الزامی است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی خونبهای هزاران جوان شهید است که با الگو گرفتن از راه انبیاء این انقلاب را یک انقلاب بزرگ در جهان معرفی کرده اند که این عزت و سربلندی برگرفته از راه انبیاء الهی است.

*****************************

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:نظام سلطه تحمل توانمندی های ملت ایران را ندارد/ دشواری ها را برای مردم هموار کنیم

علی محمد احمدی ،استاندارکهگیلویه و بویراحمد ظهرامروز درگلزار مطهر شهدای گچساران با اشاره به آغاز سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی،گفت:امام راحل فرمودند: "انقلاب ما انفجارنور بود" و واقعیت هم این است که سیر تحول انقلاب اسلامی از خرداد ۴۲که حضرت امام(ره) نهضت اسلامی خودشان را آغاز کردند تا ۲۲بهمن ۵۷که انقلاب به پیروزی رسید ،فرازهای بزرگی درمسیر انقلاب داشته ایم.

راه امام(ره)،راه عزت و اسقلال ملت بود

وی افزود:۸سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و دهه اخیر که با تحریم های نظام سلطه همراه بوده همه و همه نشان داد که راهی که امام راحل برای ملت ما ترسیم کردند راه عزت ، استقلال و سربلندی ملت بزرگ ایران بود .

احمدی تصریح کرد:امروز دردنیا قدرت های بزرگ تحمل این را ندارند که ملتی روی پای خود بایستد ،به مردم خودش اعتماد داشته باشد ،مردم سالاری دینی را دنبال کند و در راستای منافع ملی خودش در عرصه ملی و بین المللی حرف برای گفتن داشته باشد.

نظام سلطه تحمل توانمندی های ملت ما را ندارد

استاندارکهگیلویه و بویراحمد افزود:امام (ره) این مسیر را شروع کردندو لطف خداوند متعال و عزم ملت ایران در۲۲بهمن۵۷ به ثمر نشست ، با توکل به خداوند هم ۸سال دفاع مقدس را اداره کردیم و از آن روزهای سخت گذشتیم و دوران سازندگی کشور را به سمت استقلال و سربلندی هدایت کردیم ،خیزش و جهش علمی کشوردرعرصه های مختلف نبوغ فرزندان این ملت را نشان داد و گام به گام تا به امروز رسیدیم.

توقف حرکت انقلاب آرزوی دشمنان

احمدی ادامه داد:اما امروز نظام سلطه تحمل توانمندی های ملت ما را ندارد و آنها مدام بهانه موشک و تاسیسات هسته ای ما را دارند در صورتی که برای زراد خانه های آنها ،موشک ها و بمب های ما درقیاس با توان فیزیکی شان قابل مقایسه نیست،اما درحقیقت دشمنان بدنبال این هستند تا حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند.

وی تصریح کرد:دشمنان درتلاشند تا سرعت رشد ملت ما را کُندکنند و ما را در این مسیر به فرسایش بیاندازند،لذا همه نظام سلطه و همه جهانخواران و همه کسانی که تاب عزت و استقلال ملت ها را ندارند، این مسیر را دنبال می کنند.

ادامه مسیرانقلاب تا فتح قله های عزت و سربلندی

استاندارکهگیلویه و بویراحمد گفت:مسیری که امام راحل درپیش پای ملت ما قرار دادند همان مسیری است که مقام معظم رهبری دنبال می کنند و اهتمامی که ملت بزرگ ما دراین مسیر دارند ان شاءالله ما را به قله های افتخار عزت و سربلندی رهنمون خواهد کرد.

احمدی ادامه داد:اگر مقایسه کنیم آنچه را که در بدو پیروزی انقلاب در حوزه های مختلف داشته ایم در زیرساختها،در جاده ها،درکشاورزی،دربحث آب، درمسائل خاک ،دربحث آموزش های عالی ،در بحث بهداشت ، صنعت ،سرانه مسکن و موارد دیگر؛زخواهید دید که آنچه به همت ملت بزرگ ایران و در پرتو انقلاب اسلامی رخ داده افتخاری ماندگار در تاریخ ملت ما خواهد بود.

تلاش ها همچنان ادامه خواهند داشت

وی اظهارکرد:امروز ما درنیمه راه هستیم و ظرفیت تاریخ ساز و بزرگ ملت ایران ایجاب می کند که ما به جایگاه واقعی خودمان درمنطقه و دردنیا برسیم و به فضل خدواند این تلاش ادامه خواهد داشت هرچند دشواری هایی دراین مسیر وجود خواهد داشت.

دشواری ها را برای مردم هموار کنیم

احمدی تصریح کرد:این دشواری ها بخشی معیشت مردم است ،بخشی هم به اشتغال جوانان برمی گردد ،برخی به کاستی هایی است که درخدمات عمومی است و برخی به زیرساخت ها برمی گردد اما ما باید این راه را با اهتمام و توکل بیشتربه خداوند متعال ادامه دهیم و این دشواری ها را برای ملت عزیزمان هموار کنیم.

بسترسازی دولت برای اشتغال جوانان

استاندارکهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:دولت و مجموعه نظام درتلاش هستند که این مسیرهموار شود تا بتوانیم ملت بزرگ ایران را به آنجایی که شایسته است برسانیم که گوشه ای از این تلاش را دراهتمام دولت و مجلس در بودجه امسال دیدید وگوشه ای از تلاش را در پیگیری هایی که دولت در تکمیل پروژه هادارد ،در تقویت زیرسازها و دربستر سازی برای اشتغال جوانان دنبال می کند مشاهده خواهید کرد.

احمدی گفت:ما امیدوارهستیم با فضایی که در سال ۹۷ایجاد خواهد شد دولت در مسیری قرا بگیرد که هم بتوانم در تکمیل زیرساخت ها ، در رفع موانع واحد های تولیدی ، دربحث اشتغال جوانان و هم دربحث مسکن و درکنار آن رشد علمی کشور را به جایگاهی برسانیم که شایسته ملت ایران باشد.

وی افزود:امیدواریم همانطوری که دهه های گذشته مسیر انقلاب را با افتخار طی کردیم این مسیر را  درگردنه های آخر با همت ملت بزرگ ایران و رهبری مدبرانه رهبر عزیزمان و همراهی دوستدان انقلاب ادامه دهیم.

انتهای پیام/

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi