چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

اختصاص 200 میلیون ریال به پروژه های عمرانی و خدماتی عشایر شهرستان دنا/نباید از ظرفیت های عشایر برای پیشرفت کشور غافل شد

فرماندار دنا گفت:برای توسعه خدمات و پروژ های عمرانی در زمینه توانمندی های عشایر از محل اعتبارات شهرستان مبلغ ۲۰۰میلیون ریال برای انجام کارهای عمرانی و خدماتی عشایر شهرستان اختصاص یافته است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازسفیر دنا؛مدیر امور عشایر بویراحمد ودنا با فرمانداردنا دیدار و در مورد طرح های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41492
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
فرماندار دنا گفت:برای توسعه خدمات و پروژ های عمرانی در زمینه توانمندی های عشایر از محل اعتبارات شهرستان مبلغ ۲۰۰میلیون ریال برای انجام کارهای عمرانی و خدماتی عشایر شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازسفیر دنا؛مدیر امور عشایر بویراحمد ودنا با فرمانداردنا دیدار و در مورد طرح های عمرانی مناطق عشایری و روستایی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

عباس بهشتی رو در این دیدار با اشاره به نقش عشایر در جامعه از تاریخ انقلاب و حضور این جامعه بزرگ در هشت سال دفاع مقدس، گفت:اگر به تاریخچه کشور نگاه کنیم عشایر درطول دوران دفاع مقدس ودرتمام عرصه های انقلاب ، جنگ و سازندگی حضور موثری داشته اند.

فرمانداردنا  در این دیدار با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید در حل مشکلات عشایر گفت: نباید از پتانسیل عشایر در پیشرفت کشور غافل شویم وهمه ما وظیفه داریم به پاس زحماتی که عشایر عزیز برای کشور می کشند به نحو احسن از عشایر حمایت کنیم.

وی ادامه داد:برای توسعه خدمات و پروژه های عمرانی در زمینه توانمندی های عشایر از محل اعتبارات شهرستان مبلغ ۲۰۰میلیون ریال برای انجام کارهای عمرانی و خدماتی عشایر شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار دنا در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده عشایر شهرستان دنا گفت:مسائل و مشکلات مطروحه توسط نمایندگان عشایر با تلاش و کوشش ادارات ذیربط بررسی و پیگیری خواهد شد تا در اسرع وقت نسبت به حل این مشکلات اقدام گردد.

در ادامه مدیر امور عشایر بویراحمد و دنا به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح شهرستان پرداخت و افزود: همیشه و در همه حال از جامعه عشایری استان حمایت کرده لذا با توجه به کم بارشی امسال در راستای جلوگیری از بروز مشکلاتی درآینده نیازمند توجه به  رفع موانع و مشکلات هستیم .

بازدید معاون رئیس جمهور از پتروشیمی گچساران/ ۳۳ میلیون یورو تجهیزات حساس داخلی‌سازی شد
دنبال کنید

انتهای پیام

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi