یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نبود بازارمناسب برای فروش محصولات کشاورزی در سطح استان/احیاء طرح های راکد و غیرفعال از مهمترین برنامه های جهاد کشاورزی است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده از نبود بازار مناسب برای فروش محصولات کشاورزی که باعث ضرر و زیان کشاورزان می شود گلایه کرد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، حکمت اله همتی نژاد در جمع فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی و دامداری با تبریک دهه مبارک فجر اظهارکرد: به برکت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41461
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده از نبود بازار مناسب برای فروش محصولات کشاورزی که باعث ضرر و زیان کشاورزان می شود گلایه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، حکمت اله همتی نژاد در جمع فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی و دامداری با تبریک دهه مبارک فجر اظهارکرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد جوشش علمی جوانان و فارغ التحصیلی جوانانی هستیم که هر کدام می توانند مبدا و منشاء خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم باشند.

وی افزود: فارغ التحصیلان حوزه کشاورزی و دامداری و سایر زیر گروه ها می توانند با علمی کردن کشاورزی و با هدف گذاری درست  بهره برداران کشاورزی را به سمت کشاورزی صنعتی و پیشرفته هدایت کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان در طرح ها و پروژه های مدیریت جهاد کشاورزی می تواند باعث پویایی کشاورزی این منطقه شود.

وی تاکیدکرد: یکی از چالش های بهداشتی در حوزه نگهداری دام های سبک و سنگین وجود طویله های گچی است که خود عاملی برای رشد میکروب ها هستند و لازم است کارشناسان و ناظران در این خصوص برابر استاندارهای مندرج در قانون به منظور حفظ و سلامتی انسان و دام رفتار کنند.

همتی نژاد اظهارکرد: یکی از مهمترین مباحثی که در شهرستان لنده کمتر به آن توجه می شود بحث گیاهان داروئی است که در این خصوص مروجان و کارشناسان کشاورزی کمتر ورود پیدا کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده خاطر نشان کرد: اگر هزینه هایی که در دشت آبلش صورت گرفت در سایر مناطق انجام می شد شاهد خروجی بهتری بودیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری وارد دهدشت شد/ ادای احترام وزیر به مقام شامخ شهداء
دنبال کنید

وی تاکیدکرد: یکی از سیاست های جدی جهاد کشارزی اجرای طرح های آبیاری قطره ای و بارانی است که نقش مهمی در بهینه سازی مصرف آب و مدیریت آن دارد.

همتی نژاد در ادامه گفت: نگاه ویژه ای به تخصص و تعهد کارشناسان حوزه دامداری و کشاورزی داریم که امیدواریم بتوانیم از این توانمندی ها در جای خود استفاده کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های این اداره، احیاء طرح های راکد و غیرفعال است.

وی در پایان خطاب به فارغ التحصیلان، مهندسین و اعضای شرکت های خدمات کشاورزی خواست تا از ورود به حواشی که هیچ پیامدی  جزء تخریب همکارانتان ندارد پرهیز کنید.

انتهای پیام

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi