شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث راه جدید روستای کوه اسپید در آینده نزدیک/ کاهش 18کیلومتری مسیر روستای کوه اسپید به لنده

بخشدار مرکزی لنده به خبر"محرومیت تاریخی یک روستا در کهگیلویه وبویراحمد/کوه اسفیدی ها چشم انتظار تحقق وعده های مسئولان+تصاویر" واکنش نشان داد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرلنده و در واکنش به خبر "محرومیت تاریخی یک روستا در کهگیلویه و بویراحمد/کوه اسفیدی ها چشم انتظار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41352
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
بخشدار مرکزی لنده به خبر"محرومیت تاریخی یک روستا در کهگیلویه وبویراحمد/کوه اسفیدی ها چشم انتظار تحقق وعده های مسئولان+تصاویر" واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرلنده و در واکنش به خبر "محرومیت تاریخی یک روستا در کهگیلویه و بویراحمد/کوه اسفیدی ها چشم انتظار تحقق وعده های مسئولان+تصاویر" منتشر شده از همین پایگاه خبری گفت: نقش رسانه ها در مطالبه گری از مسئولان و بیا مشکلات مردم نشان دهنده پیوند رسانه با مردم و همکار بودن با مسئولان است.

 

وی افزود: اصحاب رسانه بدون شک بیشترین نقش را در جریان سازی و آگاهی نمودن مردم از خدمات صورت گرفته توسط دولت و نظام دارند.

 

بخشدار مرکزی لنده تصریح کرد: به تصویر کشانیدن عمق محرومیت ها و دردها و مشکلات مردم از مهمترین وظایف رسانه ها است ولی در کنار این مشکلات باید خدمات ارزشمند نظام نیز بیان شود تا دشمنان نگویند کار نشده است.

 

وی تاکیدکرد: روستای کوه اسپید از جمله روستاهای بخش مرکزی شهرستان لنده است که متاسفانه به دلیل وجود کوهپایه با شیب ۱۰۰درصد و رودخانه فصلی عملاً امکان جاده دسترسی از سمت شهرستان لنده وجود ندارد و مردم این روستا با طی ۴۲کیلومتر به ناچار از شهرستان بهمئی و عبور از بخش سرآسیاب این مسافت طولانی را طی کنند.

 

مرادی اظهارکرد: به منظور رفع مشکلات عبور و مرور مردم روستای کوه سپید در هفته آینده جاده جدید این روستا از طرف روستای شیلاودان احداث خواهد شد که مسافت ۴۲کیلومتری را به طول ۱۸کیلومتر کاهش می دهد.

راه مقابله با جریانات سکولار، گسترش معرفت دینی است
دنبال کنید

 

خبر:"محرومیت تاریخی یک روستا در کهگیلویه و بویراحمد/کوه اسفیدی ها چشم انتظار تحقق وعده های مسئولان+تصاویر"را می توانید در اینجا مشاهده نمایید.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi