دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

توصیه شهید جاویدالاثر کهگیلویه وبویراحمدی به لبیک نداى حسین زمان+تصویر

شهید حمید جابرزاده متولد۱۳۴۸در دومین نوبت حضور خود در جبهه در عملیات بیت المقدس ۲ در میان کوههای استراتژیک ماووت عراق در ۵بهمن سال۶۶ به شهادت رسید. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام، شهید حمید جابرزاده متولد۱۳۴۸در دومین نوبت حضور خود در جبهه در عملیات بیت المقدس ۲ در میان کوههای استراتژیک ماووت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41201
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

کرونا :

توصیه شهید جاویدالاثر کهگیلویه وبویراحمدی به لبیک نداى حسین زمان+تصویر
شهید حمید جابرزاده متولد۱۳۴۸در دومین نوبت حضور خود در جبهه در عملیات بیت المقدس ۲ در میان کوههای استراتژیک ماووت عراق در ۵بهمن سال۶۶ به شهادت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام، شهید حمید جابرزاده متولد۱۳۴۸در دومین نوبت حضور خود در جبهه در عملیات بیت المقدس ۲ در میان کوههای استراتژیک ماووت عراق در ۵بهمن سال۶۶ به شهادت رسید.

 

زنذگی نامه شهید :

شهید تحصیلاتش را تا دوم دبیرستان با موفقیت پشت سر گذاشت و در همین زمان که امت اسلامی درگیر نبردی شرافتمندانه بود با رها کردن درس از طریق بسیج پای در عرصه مبارزه نهاد و در پشت جبهه نیز با پایگاههای مقاومت همکاری فعالانه از خود نشان داد.

وی در دومین نوبت حضور خود در جبهه در عملیات بیت المقدس ۲ در میان کوههای استراتژیک ماووت عراق به شهادت رسید و تا چندین سال پیکر پاکش مفقود بود و در همین زمان مادر دلسوخته او جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

وصیت نامه شهید حمید جابرزاده

بسم الله الرحمن الرحیم 
به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

با درود و عرض احترام به پیشگاه مبارک حضرت مهدى (عج) و با آرزوى سلامتى براى نایب بر حقش امام خمینى و آرزوى موفقیت براى تمام خدمتگزاران ودست اندرکاران .

 

اول و در نخست از خداى خویش طلب بخشش مى نمایم و سپس از شما ملت عزیز و تمامى کسانى که این وصیت بدستتان مى رسد مى خواهم که مرا حلال کنید .

و بعد هم به عنوان یک برادر کوچکتر از شماها مى خواهم سخنى چند بگویم : 
اینجانب حمید جابرزاده در این لحظه که این وصیت را مى نویسم دل از دنیا بریده ام و به هیچ چیز دنیوى علاقه اى ندارم و براى دنیا به اندازه ذره ای ارزش قائل نمى شوم و فقط به فرداى قیامت مى نگرم و براى هیچ چیز به اندازه کشته شدن در راه اهداف حق احترام قائل نمى شوم .

برگزاری کنگره شهدای ورزشکار شهرستان سیرجان
دنبال کنید

کاش مى توانستم در یکى از حملات حق علیه باطل شرکت کنم و سهم خود را نسبت به این جنگ ادا کنم . 

 

هم میهنان عزیز و همشهری هاى گرامى ، همانطوریکه مى دانید انقلاب ماهمانند یک درخت عظیم در حال رشد کردن است و باید که سایه اسلام را بر سراسر دنیا بیفکند .

و این درخت احتیاج به آبیارى دارد و آب مورد استفاده این درخت خون است ، خون شهیدان جان برکف است ، خون کسانیکه به نداى حسین زمان لبیک گفته اند و جان خویش را به بهشت برین دادند و منزلى ابدى در سراى باقى خریدند .

 

اى برادرهاى عزیز و اى خواهرهای محترمه بیائید و به نداى امام خویش گوش فرا دهید به خداوند قسم هرکه به فرمان امام لبیک بگوید راه حسین را پیموده است ، و از خواهران گرامى مى خواهم که زینب وار ادامه دهنده راه شهیدان باشند .

اى برادرها و اى خواهرهای محترمه من بعنوان یک برادر کوچکتر از شماها خواهش دارم که کینه ها را دور بریزید و در قلب هایتان تخم مروت و دوستى بپراکنید ، بیائید از دغدغه زندگى به دور باشید و جز حقیقت سخن دیگر نگوئید ، بیائید تا با وحدت بیش از پیش بر دهان یاوه گویان بزنید .

 

اى برادرها از شماها انتظار دارم که مطمئن تر ، پرشتاب تر و دقیق تر از گذشته ، گامهایتان را بر مسیرى که برگزیده اید بردارید و در کشتزار حیات بذرآگاهى ، عشق و اخلاص بیفشانید تا فردائى سبز و معطر و پرطراوت را «مقصد» صدق فوز و فلاح بیابید .

 

امروز که معلم بزرگ قرن در کوچه باغهاى شهادت فریاد مى زند و از متن خون وایثار و حماسه ، افق هاى باز و روشن فردا را نشانمان مى دهد بکوشیم تا واژه فریادش را در حنجره هایمان و نکته نکته پیام بلندش را در جانمان در وجودمان و در حرکتمان بنشانیم که فردا سخت نیازمند ماست.

امام جمعه موقت شهر یاسوج: عزت ایران اسلامی مرهون خون شهداست
دنبال کنید

توصیه شهید جاویدالاثر کهگیلویه وبویراحمدی به لبیک نداى حسین زمان+تصویر 3

نیازمندیهائى که از خویش گسستند و به خدا پیوسته باشد ، نیاز ضد آنانى که در کلاس گسترده آن سرزمین از لبان خون آلود شهیدان پیام آموخته اند و از لوسیماى راست قامتان خط شرف وشهادت عظمت و شکوه ایمان و عشق خوانده اند . 

از شما عزیزان انتظار دارم که به نداى حسین زمان لبیک بگوئید و آزادى را امضاء کنید و توحید را ندا دهید و کالاى جانتان را به بهاى بهشت به پیشگاه محبوبتان عرضه نمائید و با پاى عشق تا قله فلاح برسید و با تبر معرفت و ایمان رشته جاذبه هاى فریباناک زندگى و کششها و وسوسه‌هاى ارزش  شکن انسانى را بشکنید و از سنگلاخ تعلق و معبر تنگ دلبستگى با پاى اراده و ایمان بگذرید . 

 

پدر و مادر گرامى : 
افسوس که نتوانستم زنده بمانم تا که شاید در پیروى بتوانم کمکى از میلیاردها کمک شما را جبران نمایم ، من نمى گویم که گریه نکنید مى دانم که گریه خواهید کرد اما هر وقت که خواستید که در فراق من گریه کنید به یاد شهیدانى بگریید که هیچ خبرى از آنها بدست نیامده است و یا آنهایى که به تن خویش سرندارند . 

برادران مهربانم : نمى دانم که چه بیان کنم فقط از شما مى خواهم که به والدینمان کمک کنید و با آنها بخوبى رفتار کنید . 
از خواهرانم : 
مى خواهم که رفتارى زینبى در پیش بیگیرند . 
در آخر از همگى شما التماس دعا دارم . 
خدایا خدایا تا انقلاب مهدى 
حتى کنار مهدى خمینى را نگهدار 

 

پیام شهید:

ای برادرها و ای خواهر های محترم! من به عنوان یک برادر کوچکتر از شماها خواهش دارم که  کینه را دور بریزید و در قلبهایتان تخم مروت و دوستی بپراکنید ؛بیایید از دغدغه زندگی به دور باشید و جز حقیقت سخن دیگر نگویید….

 

انتهای پیام/

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi