شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار سفیر هلند در تهران با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

دیدار سفیر هلند در تهران با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سرویس بین الملل سوزانا ترستال سفیر هلند در تهران با محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سوزانا ترستال سفیر هلند در تهران امروز چهارشنبه (دهم آبان ۱۳۹۶) با محمدرضا پورابراهیمی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38525
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

کرونا :

دیدار سفیر هلند در تهران با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

دیدار سفیر هلند در تهران با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

سرویس بین الملل
سوزانا ترستال سفیر هلند در تهران با محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سوزانا ترستال سفیر هلند در تهران امروز چهارشنبه (دهم آبان ۱۳۹۶) با محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
پورابراهیمی با اشاره به پیشینه خوب مناسبات ایران و هلند از توسعه و گسترش روابط فیمابین به ویژه در زمینه اقتصادی و تجاری گفت: تقویت روابط ایران و هلند به نفع دو ملت و دو کشور خواهد بود.
وی افزود: مجلس شورای اسلامی، کمیسیون های تخصصی و به ویژه کمیسیون اقتصادی از توسعه و گسترش روابط فیمابین حمایت می کنند.
رییس کمیسیون اقتصادی در ادامه با اشاره به ظرفیت های فراوان دو کشور به ویژه در عرصه اقتصادی و صنعتی، خاطرنشان کرد:جمهوری اسلامی ایران و هلند در بخش های مختلف از جمله انرژی، کشاورزی و آب، ظرفیت های فراوان بالقوه ای دارند که می¬توان از آن¬ها  به عنوان بسترهای توسعه همکاری¬های فیمابین بهره برد.  
وی در ادامه با انتقاد از مواضع غیر منطقی رییس جمهور آمریکا در موضوع برجام از رویکرد سازنده دولت و پارلمان هلند قدردانی کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در زمینه برجام پایبند است و این پایبندی منوط به تامین منافع ملی کشور است. در صورت عدم  تامین منافع ملی کشور دلیلی برای باقی ماندن بر تعهدات خود نمی بینیم.
رییس کمیسیون اقتصادی در پایان تشکیل دولت جدید ائتلافی هلند را تبریک گفت و نسبت به گسترش بیش از پیش همکاری¬های فیمابین دو کشور ابراز امیدواری کرد.
سوزانا ترستال سفیر هلند در تهران نیز در  این دیدار خواستار گسترش ارتباطات فی مابین به  ویژه همکاری-های اقتصادی و بازرگانی شد.
وی در ادامه با اعلام آمادگی همکاری¬های اقتصادی بیشتر گفت: همکاری در زمینه های انرژی، کشاورزی، آب و همکاری های دانشگاهی از جمله زمینه های مورد علاقه همکاری های فیمابین می باشد.
سفیر هلند در تهران با اشاره به مواضع شفاف هلند نسبت به برجام خاطرنشان کرد: موضع هلند پایبندی به برجام است .
وی در پایان تبادل هیأت های پارلمانی و رایزنی های مستمر میان مجالس دو کشور تاکید کرد./

به مناسبت روز پرستار صورت گرفت :بازدید فرماندار از بیمارستان صنعت نفت /تصاویر
دنبال کنید

پایان پیام

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۸

دیدار رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با سفیر هلند

دیدار سفیر هلند در تهران با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سوزانا ترستال سفیر هلند در تهران با محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. http://media.icana.ir/Image/2017/11/201711105066326193_Thum.jpg£دیدار رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با سفیر هلند£ دیدار,سفیر,هلند,در,تهران,با,رئیس,کمیسیون,اقتصادی,مجلس,شورای,اسلامی Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi