یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بروجردی: چشم انداز روابط دو کشور روشن است/ واچانگ ویت: باید برای توسعه روابط تلاش کرد

در دیدار هیات پارلمانی کشورمان با رییس کمیسیون دفاع و امنیت مجلس ویتنام: بروجردی: چشم انداز روابط دو کشور روشن است/ واچانگ ویت: باید برای توسعه روابط تلاش کرد سرویس بین الملل رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام در دیدار با رییس کمیسیون دفاع و امنیت مجلس ویتنام، چشم انداز روابط دو کشور را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38297
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

کرونا :

بروجردی: چشم انداز روابط دو کشور روشن است/ واچانگ ویت: باید برای توسعه روابط تلاش کرد
در دیدار هیات پارلمانی کشورمان با رییس کمیسیون دفاع و امنیت مجلس ویتنام:

بروجردی: چشم انداز روابط دو کشور روشن است/ واچانگ ویت: باید برای توسعه روابط تلاش کرد

سرویس بین الملل
رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام در دیدار با رییس کمیسیون دفاع و امنیت مجلس ویتنام، چشم انداز روابط دو کشور را روشن دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ علاء الدین بروجردی و هیات همراه در ادامه دیدارهای خود با مقامات سیاسی پارلمانی ویتنام عصر امروز ( دوشنبه، یک آبان ماه ) با سرلشکر واچانگ ویت رییس کمیسیون دفاع و امنیت مجلس ویتنام دیدار و گفتگو کرد. 

در ابتدای این دیدار بروجردی چشم انداز روابط دو کشور را بسیار خوب و روشن دانست و گفت: دید گاه ها و مواضع مشترک و یکسان دو کشور در زمینه مسایل و تحولات بین المللی و منطقه ای و پیشینه مبارزاتی دو ملت علیه امریکا را بستر مناسبی برای ارتقای سطح مناسبات دوستانه فی مابین در عرصه گوناگون فراهم ساخته است.

وی حل پاره ای مشکلات در مسیر رشد و توسعه مناسبات دو کشور را در ایجاد فضای باثبات و تقویت مناسبات موثر خواند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان این که سیاست راهبردی ایران به صلح و آرامش در  جهان به ویژه منطقه حساس خاورمیانه کمک می کند، گفت اگر اقدامات ایران در کمک به سوریه و عراق نبود امروز این دو کشور در اختیار تروریست ها و گروه های افراطی بود.

وی افزود: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده خواهی های امریکا توانست به موفقیت های بزرگی در عرصه های مختلف سیاسی ، دفاعی ، و علمی و فن اوری دست یابد .

بروجردی در ادامه با تاکید بر انکه توانمندی دفاعی ایران در راستای بازدارنده گی و حفظ امنیت منطقه است گفت جمهوری اسلامی ایران با تکیه متخصصان داخلی توانسته موفقیت های فراوانی در عرصه های صنعت دفاعی از جمله طراحی وتولید  پهباد بدست آورد.

در ادامه این دیدار آقای واچانگ ویت رییس کمیسیون دفاع و امنیت مجلس ویتنام ضمن ابراز خرسندی از سفر هیات پارلمانی کشورمان به هانوی گفت: دولت و ملت ویتنام خواستار توسعه همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران در عرصه های گوناگون است.

آیین تجلیل از قهرمانان ملی پوش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج
دنبال کنید

واچانگ ویت افزود: باید برای توسعه روابط دوستانه دو کشور بیشتر تلاش کرد و از ظرفیت های فراوان ایران و یتنام بهره گرفت.
وی با اشاره به تحولات کشورش گفت: شرایط با ثبات سیاسی  و اقتصادی ویتنام موجب جذب سرمایه گذاران از کشور های مختلف شده و هانوی از حضور سرمایه گذاران ایرانی استقبال می کند.

رییس کمیسیون دفاع و امنیت مجلس ویتنام، ادامه داد: تقویت همکاری دو کشور می تواند در تثبیت صلح و امنیت در منطقه و اسیا موثر باشد./

پایان پیام

دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۷

دیدار بروجردی و هیات همراه با نایب رئیس مجلس ویتنام

بروجردی: چشم انداز روابط دو کشور روشن است/ واچانگ ویت: باید برای توسعه روابط تلاش کرد رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام در دیدار با رییس کمیسیون دفاع و امنیت مجلس ویتنام، چشم انداز روابط دو کشور را روشن دانست. http://media.icana.ir//Image/2017/10/201710100763905669_Thum.jpg£دیدار بروجردی و هیات همراه با نایب رئیس مجلس ویتنام£ بروجردی:,چشم,انداز,روابط,دو,کشور,روشن,است/,واچانگ,ویت:,باید,برای,توسعه,روابط,تلاش,کرد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi