جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

تنش بین آمریکا و کره شمالی به جنگ اتمی ختم نمی‌شود/ لفاظی‌ها و فشارهای ترامپ با هدف تغییر برخی سیاست‌های کره شمالی

جمالی‌نوبندگانی: تنش بین آمریکا و کره شمالی به جنگ اتمی ختم نمی‌شود/ لفاظی‌ها و فشارهای ترامپ با هدف تغییر برخی سیاست‌های کره شمالی سرویس سیاسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به عدم ختم تنش آمریکا و کره شمالی به جنگ اتمی، گفت: لفاظی‌ها و فشارهای ترامپ با هدف تغییر برخی سیاست‌های کره شمالی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37554
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

کرونا :

تنش بین آمریکا و کره شمالی به جنگ اتمی ختم نمی‌شود/ لفاظی‌ها و فشارهای ترامپ با هدف تغییر برخی سیاست‌های کره شمالی
جمالی‌نوبندگانی:

تنش بین آمریکا و کره شمالی به جنگ اتمی ختم نمی‌شود/ لفاظی‌ها و فشارهای ترامپ با هدف تغییر برخی سیاست‌های کره شمالی

سرویس سیاسی
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به عدم ختم تنش آمریکا و کره شمالی به جنگ اتمی، گفت: لفاظی‌ها و فشارهای ترامپ با هدف تغییر برخی سیاست‌های کره شمالی است.

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص چشم‌انداز تنش میان آمریکا و کره شمالی، گفت: موضوع هسته‌ای آمریکا و کره شمالی شبیه عملیات خلیج خوک‌هاست که تا جنگ هسته‌ای پیش رفت اما در مورد تنش بین آمریکا و کره شمالی این اتفاق نخواهد افتاد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حقیقت مواجه عملی جنگ اتمی بین کره شمالی و آمریکا را شاهد نخواهیم بود، لفاظی‌ها و فشارها برای تغییر برخی سیاست‌های کره شمالی است. ترامپ علی‌رغم تهدید بسیار کره شمالی بعد از مدتی اعلام کرد که دنبال سرنگونی رژیم کره شمالی نیستیم هرچند مجددا در مجمع عمومی سازمان ملل تهدیداتی را مطرح کرد.

وی افزود: کره شمالی از نظر وسعت، جمعیت و منابع قدرتمند نیست و همه توانش ساخت بمب اتمی با هدف ایجاد توازن قواست لذا به دنبال هر تهدید و تحریمی بُرد موشک‌ها، کلاهک‌‌ها و آزمایش‌های اتمی را افزایش می‌دهد تا جایی که اخیرا به ساخت بمب هیدروژنی پرداخت. آزمایش موشک‌هایش را هم از فراز کره جنوبی و ژاپن برای تهدید آمریکا انجام می‌دهد.

جمالی‌نویندگانی با اشاره به اینکه ژاپن و کره جنوبی به عنوان کشورهای پیشرفته تمایلی به جنگ و نابودی سرمایه‌هایشان ندارند، گفت: عواقب جنگ اتمی و غیره آسیب بسیار برای ژاپن و کره جنوبی به همراه دارد لذا این دو کشور نیز در برابر آمریکا به عنوان مانع قرار گرفتند تا جنگی رخ ندهد.

۱۳ استان کشور در مرز مهران مستقر می‌شوند
دنبال کنید

وی با یادآوری حضور رئیس مجمع خلق کره در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران، یادآور شد: وی در مذاکرات اعلام کرد که این نوع مباحث را روی میز مذاکره با آمریکا هم نخواهیم گذاشت زیرا آمریکا به دنبال نابودی کره شمالی است اما در موارد دیگر حاضر به مذاکره هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، گفت: مذاکره راه حل رفع تنش بین آمریکا و کره شمالی نیست زیرا کره شمالی اعتمادی به وفاداری آمریکایی‌ها ندارد، حال آنکه پیش‌بینی‌ها هم از عدم بروز جنگ بین این دو کشور خبر می‌دهد./

پایان پیام

یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۰

محمد جواد جمالی نوبندگانی در غرفه خانه ملت

تنش بین آمریکا و کره شمالی به جنگ اتمی ختم نمی‌شود/ لفاظی‌ها و فشارهای ترامپ با هدف تغییر برخی سیاست‌های کره شمالی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به عدم ختم تنش آمریکا و کره شمالی به جنگ اتمی، گفت: لفاظی‌ها و فشارهای ترامپ با هدف تغییر برخی سیاست‌های کره شمالی است. http://media.icana.ir//Image/2016/11/201611100349916187_Thum.jpg£محمد جواد جمالی نوبندگانی در غرفه خانه ملت£ تنش,بین,آمریکا,و,کره,شمالی,به,جنگ,اتمی,ختم,نمی‌شود/,لفاظی‌ها,و,فشارهای,ترامپ,با,هدف,تغییر,برخی,سیاست‌های,کره,شمالی Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi