شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تداوم رایزنی‌ها برای ارتقای سطح مبادلات اقتصادی باتوجه به عدم محدودیت در گسترش همکاری‌ها

سلحشوری در دیدار با سفیر صربستان در تهران مطرح کرد؛ ضرورت تداوم رایزنی‌ها برای ارتقای سطح مبادلات اقتصادی باتوجه به عدم محدودیت در گسترش همکاری‌ها سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های سیاسی و اقتصادی دو کشور و عدم وجود محدودیت در گسترش همکاری‌ها امیدواریم شاهد تداوم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37446
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷

کرونا :

ضرورت تداوم رایزنی‌ها برای ارتقای سطح مبادلات اقتصادی باتوجه به عدم محدودیت در گسترش همکاری‌ها
سلحشوری در دیدار با سفیر صربستان در تهران مطرح کرد؛

ضرورت تداوم رایزنی‌ها برای ارتقای سطح مبادلات اقتصادی باتوجه به عدم محدودیت در گسترش همکاری‌ها

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های سیاسی و اقتصادی دو کشور و عدم وجود محدودیت در گسترش همکاری‌ها امیدواریم شاهد تداوم رایزنی‌ها برای ارتقای سطح مبادلات تجاری و اقتصادی باشیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، پروانه سلحشوری رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و صربستان ظهر امروز (چهارشنبه، ۵ مهرماه) با دراگان تئودورویچ سفیر صربستان در تهران دیدار و گفتگو کرد.

پروانه سلحشوری در این دیدار با اشاره بر اهمیت تقویت روابط گروه های دوستی پارلمانی دو کشور گفت: گروه های دوستی پارلمانی نقش بسزایی در تسهیل همکاری های دوستانه ایران و صربستان دارند و در این راستا گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان آمادگی گفتگو و رایزنی با همتایان خود در مجلس صربستان را دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه این دیدار با ابراز خوشحالی از روند رو به رشد مناسبات دو کشور اظهار داشت: با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های سیاسی و اقتصادی دو کشور و اینکه محدودیتی در توسعه و گسترش همکاری های فیمابین وجود ندارد، امیدواریم تداوم رایزنی های دو کشور موجب ارتقای سطح مبادلات تجاری و اقتصادی ایران و صربستان به نفع دو ملت شود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و صربستان در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد گفتگوها و تبادل هیأت های پارلمانی میان دو کشور در باشیم.

خطیب‌زاده: ایران بر ضرورت حل دائمی بحران قره‌باغ تاکید دارد
دنبال کنید

سفیر صربستان در تهران: آمادگی صربستان برای تسهیل و تسریع همکاری‌ها ازجمله در سطح پارلمانی

دراگان تئودورویچ سفیر صربستان در تهران نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های سفارت صربستان در تهران در راستای توسعه همکاری های دو کشور گفت: همه تلاش خود را برای تقویت روابط دو کشور در ابعاد مختلف به ویژه در زمینه همکاری های پارلمانی به کار گرفته ایم.

وی همچنین افزود: مجلس صربستان در راستای تسهیل و تسریع همکاری های دو کشور، آمادگی همکاری با مجلس شورای اسلامی در همه سطوح از جمله گروه های دوستی پارلمانی و کمیسیون های تخصصی را دارد.

سفیر صربستان در تهران در پایان با اشاره به علاقمندی گروه دوستی پارلمانی صربستان برای گفتگو با همتایان خود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه سریع تر مقدمات تبادل هیأت گروه دوستی پارلمانی دو کشور فراهم شده و شاهد تقویت رایزنی و گفتگوهای پارلمانی میان مجالس ایران و صربستان باشیم./

پایان پیام

چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۷

دیدار پروانه سلحشوری با سفیر صربستان در تهران

ضرورت تداوم رایزنی‌ها برای ارتقای سطح مبادلات اقتصادی باتوجه به عدم محدودیت در گسترش همکاری‌ها رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های سیاسی و اقتصادی دو کشور و عدم وجود محدودیت در گسترش همکاری‌ها امیدواریم شاهد تداوم رایزنی‌ها برای ارتقای سطح مبادلات تجاری و اقتصادی باشیم. http://media.icana.ir//Image/2017/09/201709101758411863_Thum.jpg£دیدار پروانه سلحشوری با سفیر صربستان در تهران£ ضرورت,تداوم,رایزنی‌ها,برای,ارتقای,سطح,مبادلات,اقتصادی,باتوجه,به,عدم,محدودیت,در,گسترش,همکاری‌ها Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi