دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

یادواره ۴۲ شهید دانش آموز در یاسوج برگزار شد

یاسوج- همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، یادواره ۴۲ شهید دانش آموز استان کهگیلویه و بویراحمد در دبیرستان شبانه روزی دخترانه سرآبتاوه شهر یاسوج برگزار شد. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، یادواره ۴۲ شهید دانش آموز استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان شبانه روزی دخترانه سرآبتاوه شهر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37325
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵

کرونا :

یادواره ۴۲ شهید دانش آموز در یاسوج برگزار شد

یاسوج- همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، یادواره ۴۲ شهید دانش آموز استان کهگیلویه و بویراحمد در دبیرستان شبانه روزی دخترانه سرآبتاوه شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، یادواره ۴۲ شهید دانش آموز استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان شبانه روزی دخترانه سرآبتاوه شهر یاسوج برگزار شد.

فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره گفت: منطق کشور ما در دوران دفاع مقدس، منطق دفاع بود و ما در مقابل تهاجم دشمن، دفاع کردیم و پیروز میدان بودیم.

سرهنگ دوم پاسدار جامسب بهمنیار افزود: در جنگ تحمیلی، همه صنف ها و قشر های جامعه از جمله فرهنگیان و دانش آموزان نیز با حضور پررنگ خود در این پیروزی بزرگ سهیم بودند.

اسماعیل رضایی رئیس آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این یادواره گفت: عشایر کهگیلویه وبویراحمد ۳۸۰ شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و کشور کردند که جوان‌ترین شهید ۱۲ و پیرترین ۸۶ سال سن داشت.

وی در ادامه گفت: از مجموع شهدای کشور در دوران دفاع مقدس، ۳۰ هزار و ۷۶۰ شهید معلم و ۳۶ هزار و ۱۶۷ شهید دانش آموز بودند که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از این شهدا  ۱۰۵ شهید معلم و ۴۶۴ شهید دانش‌آموز است.

http://media.qudsonline.ir/d/2017/09/23/4/767503.jpg

http://media.qudsonline.ir/d/2017/09/23/4/767504.jpg

http://media.qudsonline.ir/d/2017/09/23/4/767505.jpg

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi