شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاج الدینی: بیداری اسلامی ملت ها ثمره انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ˈ سید محمد رضا تاج الدینی ˈ چهارشنبه شب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در هیات انصارالشهدای یزد افزود: ملت های جهان با تاسی از امام (ره) و الگوگیری از انقلاب اسلامی به دنبال رهایی از سلطه استکبار جهانی هستند . وی خاطر نشان کرد: حضرت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 3632
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۶:۴۹

کرونا :

تاج الدینی: بیداری اسلامی ملت ها ثمره انقلاب اسلامی ایران است

تاج الدینی: بیداری اسلامی ملت ها ثمره انقلاب اسلامی ایران است 4

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ˈ سید محمد رضا تاج الدینی ˈ چهارشنبه شب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در هیات انصارالشهدای یزد افزود: ملت های جهان با تاسی از امام (ره) و الگوگیری از انقلاب اسلامی به دنبال رهایی از سلطه استکبار جهانی هستند .

وی خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) در سایه دین و معنویات با انقلاب مقدس اسلامی خود ملت ها را در مسیر حق طلبی و استقلال خواهی قرار داد .

این مسئول در ادامه ، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را احیاگر حقیقی اسلام ناب محمدی (ص) و قرآن و عزت بخش مسلمانان و رسوا کننده ستمگران و ظالمان عالم دانست .

تاج الدینی به نقش ولایت فقیه در موفقیت های انقلاب اسلامی طی 35 سال گذشته از عمر پربرکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و تصریح نمود: با درایت و رهبری های امام گونه مقام معظم رهبری و بینش و بصیرت ملت شجاع ایران توطئه ها نقش بر آب شده است .

وی گفت: پیوند عمیق بین امت و امام (ره) در اصل تداوم بخش اهداف و آرمان های نهضت خمینی کبیر و شهدای 15 خرداد ماه می باشد و این راه مقدس ادامه دارد .

معاون پارلمانی صدا و سیما اظهار داشت: ملت ایران تا پای جان دست از ولایت فقیه و اهداف مقدس امام عظیم الشان (ره)بر نمی دارد و به راه عزت و استقلال خود ادامه می دهد .

تاج الدینی به بعد فرهنگی انقلاب اسلامی اشاره و از ملت ایران خواست تا در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی با قدرت و قاطعیت در صحنه های مختلف حضور داشته باشند .ک2

برگزاری مراسم معارفه آقای آوات دکاندار به عنوان مسئول هیئت ووشو
دنبال کنید

7536/650/536

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
تاج الدینی: بیداری اسلامی ملت ها ثمره انقلاب اسلامی ایران است 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi