شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳

ارتباط منظم و مسترم میان پارلمان ها تاثیر بسزایی در همکاری دو کشور دارد

در دیدار پزشکیان با نایب رئیس مجلس چک مطرح شد: ارتباط منظم و مسترم میان پارلمان ها تاثیر بسزایی در همکاری دو کشور دارد سرویس بین الملل نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نایب رئیس مجلس جمهوری چک تاکید کرد: ارتباط منظم و مسترم میان پارلمان ها تاثیر بسزایی در همکاری دو کشور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35983
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

کرونا :

ارتباط منظم و مسترم میان پارلمان ها تاثیر بسزایی در همکاری دو کشور دارد
در دیدار پزشکیان با نایب رئیس مجلس چک مطرح شد:

ارتباط منظم و مسترم میان پارلمان ها تاثیر بسزایی در همکاری دو کشور دارد

سرویس بین الملل
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نایب رئیس مجلس جمهوری چک تاکید کرد: ارتباط منظم و مسترم میان پارلمان ها تاثیر بسزایی در همکاری دو کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مسعود پزشکیان با  ویتخ فیلیپ نایب رییس مجلس چک که جهت شرکت در مراسم تحلیف به تهران سفر کرده است ، صبح امروز (دوشنبه ۱۶ مرداد) دیدار و گفت و گو کرد.

پزشکیان در ابتدای این دیدار با اشاره به روند روبه رشد روابط مجالس دو کشور گفت: گفت و گوی منظم و مستمر میان پارلمان های دو کشور تاثیر و اهمیت بسزائی در تسهیل و تسریع همکاری های دوستانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری چک خواهد داشت.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی، صنعتی، فرهنگی، علمی و دانشگاهی از توسعه و گسترش روابط فیمابین حمایت می کنند.

پزشکیان در ادامه با اشاره به ظرفیت های فراوان موجود به ویژه در عرصه اقتصادی خاطرنشان کرد:مبادلات تجاری برد-برد موجب ایجاد روابط با ثبات و ماندگار میان دو کشور خواهد شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه پایبندی جمهوری اسلامی ایران به توافق برجام مسلم و امری انکارناپذیر است اظهار داشت:آمریکا به دنبال افزایش فشار به ایران برای برهم زدن برجام است و این درحالی است که جهان شاهد بدعهدی آمریکا در اجرای این توافق بوده است.

سوختن ۵۰‌ هکتار از مراتع کنگاور در آتش کمبود تجهیزات/کرمانشاه از تجهیزات هوایی برای اطفای حریق محروم است
دنبال کنید

وی در همین راستا بر اهمیت تقویت همکاری های فیمابین بانکی ، اقتصادی و صنعتی فیمابین تاکید کرد.

در ادامه این دیدار ویتخ فیلیپ نایب رییس مجلس چک نیز در  این دیدار خواستار تعمیق روابط دو جانبه بویژه در بخش های اقتصادی و مالی شد.

جمهوری چک خواهان گسترش روابط با ایرن به عنوان کشور با ثبات است

وی در ادامه بر نقش و جایگاه با اهمیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و گفت:جمهوری چک علاقه مند به گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری با ثبات در منطقه است.

ویتخ فیلیپ نایب رییس مجلس چک در پایان  از برگزاری انتخابات پارلمانی کشورش در اکتبر سال میلادی آینده خبر داد./

پایان پیام

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰

مسعود پزشکیان

ارتباط منظم و مسترم میان پارلمان ها تاثیر بسزایی در همکاری دو کشور دارد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نایب رئیس مجلس جمهوری چک تاکید کرد: ارتباط منظم و مسترم میان پارلمان ها تاثیر بسزایی در همکاری دو کشور دارد. http://media.icana.ir//Image/2017/08/201708100170735330_Thum.jpg£مسعود پزشکیان£ ارتباط,منظم,و,مسترم,میان,پارلمان,ها,تاثیر,بسزایی,در,همکاری,دو,کشور,دارد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi