شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳

تاکید بر توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری بین ایران و اروگوئه

عزیزی در دیدار با فرستاده ویژه رئیس جمهور اروگوئه: تاکید بر توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری بین ایران و اروگوئه سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اروگوئه بر توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری به ویژه ارتباطات پارلمانی فیمایبن تأکید کرد. به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ سناتور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35949
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

کرونا :

تاکید بر توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری بین ایران و اروگوئه
عزیزی در دیدار با فرستاده ویژه رئیس جمهور اروگوئه:

تاکید بر توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری بین ایران و اروگوئه

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اروگوئه بر توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری به ویژه ارتباطات پارلمانی فیمایبن تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ سناتور رافائل میکیلینی فرستاده ویژه رئیس جمهور اروگوئه عصر امروز (دوشنبه، ۱۶ مرداد ماه) با عبدالرضا عزیزی، رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران – اروگوئه دیدار و گفت وگو کرد.

عزیزی در ابتدای این دیدار همکاری تعاملات اقتصادی، تجاری و فرهنگی بین ایران و اروگوئه را نسبت به سایر کشورهای آمریکای جنوبی کمتر دانست و گفت: تعاملات اقتصادی و تجاری بین دو کشور می‌تواند در بسترهای مناسبی برای توسعه روابط در بخش‌های مختلف اقتصادی و تجاری افزایش یابد.

نماینده شیروان همچنین اظهار داشت: دو کشور ایران و اروگوئه در راستای ارتقاء سطح همکاری‌ها و منافع دو ملت می‌توانند از فرصت‌های موجود بهره ببرند.

وی در ادامه بر توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری به ویژه ارتباطات پارلمانی فیمایبن تأکید کرد.

رئیس گروه دوستی ایران و اروگوئه در ادامه با اشاره به تعاملات صادرات مهم اروگوئه گفت: مراودات میان ایران و اروگوئه در زمینه واردات و صادرات می‌تواند بستر مناسبی جهت گسترش همکاری‌ها فراهم آورد.

رافائل میکیلینی فرستاده ویژه رئیس جمهور اروگوئه نیز در این دیدار اظهار داشت: امیدواریم با توسعه روابط و تعمیق روابط پارلمانی، تعامل بیشتری در زمینه صادرات و واردات بین دو کشور به وجود آید.

سناتور میکیلینی با ابراز خرسندی از گسترش مراودات تجاری و اقتصادی میان دو کشور و حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان بیان داشت: ایران کشوری صلح دوست در خاورمیانه است و اروگوئه نیز تمایل به توسعه تعاملات با ایران دارد./

افزایش مشوق‌های پزشکان نسخه شفابخش مناطق محروم
دنبال کنید

پایان پیام

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۸

دیدار عبدالرضا عزیزی با فرستاده ویژه رئیس جمهور اروگوئه

تاکید بر توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری بین ایران و اروگوئه رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اروگوئه بر توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری به ویژه ارتباطات پارلمانی فیمایبن تأکید کرد. http://media.icana.ir//Image/2017/08/201708101146601232_Thum.jpg£دیدار عبدالرضا عزیزی با فرستاده ویژه رئیس جمهور اروگوئه£ تاکید,بر,توسعه,و,گسترش,مناسبات,اقتصادی,و,تجاری,بین,ایران,و,اروگوئه Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi