سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

در دولت قبل بیش از ۵۰۰ هزار استخدام غیرقانونی وجود داشته است/فقط آقایان هاشمی و روحانی سابقه حضور در جبهه و ایثارگری را دارند/دولت قبلی دندان‌های سفیدی هم داشته است

در دولت قبل بیش از ۵۰۰ هزار استخدام غیرقانونی وجود داشته است/فقط آقایان هاشمی و روحانی سابقه حضور در جبهه و ایثارگری را دارند/دولت قبلی دندان‌های سفیدی هم داشته است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 34053
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

کرونا :

در دولت قبل بیش از ۵۰۰ هزار استخدام غیرقانونی وجود داشته است/فقط آقایان هاشمی و روحانی سابقه حضور در جبهه و ایثارگری را دارند/دولت قبلی دندان‌های سفیدی هم داشته است

حجت‌الاسلام پرویز ولی‌زاده عصر امروز در اولین نشست شورای ادارای شهرستان گچساران که با حضور شورای تامین و روسای ادارات در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای ما فرصتی است که بتوانیم از نزدیک به مشکلات آنها آگاه شویم.

مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: هیچ پست و مقامی بالاتر از ان نیست که خدمت‌گزار خانواده شهدا و ایثارگران باشیم.

وی با اشاره به اینکه رئیس جهمور دولت یازدهم خود یک  ایثارگر است، افزود: در چند سال اخیر رئیس جمهور بیش از۱۰۰۰خانواده شهید و جانباز دیدار و سرکشی داشته است.

این مسؤول بیان کرد: افزایش حقوق ایثارگران در دولت یازدهم قریب بر ۷۵۰ میلیارد تومان بار مالی برای این دولت داشته است.

ولی‌زاده اذعان کرد: یکی از اقدامات خوب این دولت ابلاغ سند راهبردی که به دستور معاون اول رئیس جمهور در سال ۹۴ به ستاد نیروهای کل مصلح ابلاغ شد.

مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با اشاره به تعداد رزمندگان در کل کشور ابراز کرد: تعداد ۳ میلیون رزمنده در کشور وجود دارد که در این زمینه دولت تدبیر و امید سند ابلاغیه راهبردی را تصویب کرده است.

وی به کارهای دیگر که توسط این دولت صورت گرفته افزود: تشکیل و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی دیگر از اقدامات این دولت بوده است.

ولی‌زاده به کارگروه این ستاد اشاره و عنوان کرد: در سال ۹۴ به دستور رئیس جمهور این کارگروه تشکیل و در استان به ریاست استانداران در شهرستان به ریاست و فرمانداران و به دبیری اداره  بنیاد شهید و ایثارگران ابلاغ شد.

این مسئول ادامه داد: اگر بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه کنیم کشور برای همیشه تضمین شده است و تلاش بر این داریم که این فرهنگ را نهادینه کنیم.

مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اگر امروز این نظام را به رخ دشمنان می‌کشیم همگی به برکت خون شهدا است.

وی ادامه داد: اگر امروز ملت ایران در آسایش و امنیت در کشور زندگی می‌کنند همگی به برکت مقام معظم رهبری و شهدا است.

ولی‌زاده با اشاره به برنامه ششم توسعه در بخش ایثارگران افزود: رسیدگی به امور ایثارگران یکی دیگر از برنامه‌های نهادینه شده در برنامه ششم توسعه کشور است.

وی با بیان این‌که ما باید به دنبال راه حل مشکل ایثارگران باشیم، عنوان کرد: رزمنده‌ای داریم که بیش از ۶۰ الی ۹۰ ماه در جبهه بوده است ولی از خدمات استفاده نمی‌کردند.

وی با اشاره به برنامه ششم توسعه کشور در اخراج نیروهای مازاد گفت: در این برنامه آمده است که نیروهای مازاد و حجمی در ادارات فرزندان ایثارگران را به عنوان نیروی مازاد معرفی نکنند.
مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: در سال جدید ۲۵ درصد استخدامی‌ها در کشور باید به جانبازان و فرزندان شهدا تعلق بگیرد.

وی با بیان اینکه در دولت قبل بیش از ۵۰۰ هزار استخدام غیرقانونی وجود داشته است، تصریح کرد: اگر از این تعداد ۱۵۰ هزار فرزندان  ایثارگان را استخدام می‌کردند در حال حاضر فرزندان ایثارگر بیکار در کشور وجود نداشت و از این تعداد تنها ۵۳ هزار فرزندان ایثارگران استخدام شده‌اند.

بازداشت سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه
دنبال کنید

این مسئول با بیان اینکه در هیچ کدام از دولت‌ها به اندازه این دولت به ایثارگران توجه نشده است، ادامه داد: در دولت قبل بیش از ۵۰۰ هزار استخدام غیرقانونی وجود داشته است.

مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری اذعان کرد: ۳۰ درصد نیروهای حجمی شرکتی و قراردادی باید از فرزندان ایثارگران باشد.

این مسئول با اشاره به دستگاه قضا و دفاتر پیشخوان گفت: این نهاد باید ۳۰ درصد از اختیارات خودرا در اختیار این خانواده‌ها قرار بدهد.

ولی‌زاده در ادامه به موضوع مقاسیه دولت اصلاحات و دولت قبلی پرداخت و گفت: شما ببینید دولت اصلاحات سکه را با قیمت ۱۲۰ هزار تومان به دولت پیشین تحویل داد اما احمدی نژاد سکه را با چندین برابر قیمت تحویل دولت روحانی داد.

وی در ادامه قیمت گوشت را در دولت اصلاحات و دولت قبلی مقایسه کرد و اذعان کرد: امروز ذخیره گندم در کشور ما چندین برابر است و تا کنون ۳ میلیون تن گندم برای صادارات و ۷۰۰ روز ذخیره برای کشور داریم.

وی با اشاره به عملکرد دولت بیان کرد: دولت در تمام بخش‌ها فعالیت داشته اما آن چیزی که در اتاق فکر و در اذهان مردم جا داده‌اند آن است که دولت تا الان چکار کرده است.

ولی‌زاده بیان کرد: باید به حقیقت توجه کرد بحث نظام جمهوری اسلامی است و دشمنان نمی‌گویند دولت روحانی توانمند در اداره کشور نبوده بلکه می‌گویند این نظام در نگهداری کشور توانمند نبوده است.

وی با اشاره به خدمات این دولت و نظام گفت: رهبری تاکید فراوانی در این زمینه دارد که خدمات نظام را از ابتدا تا کنون با زبان مردم برای آنها بازگو کنیم.
ولی‌زاده به انتخابات پیش‌رو اشاره و بیان کرد: در آینده دو انتخاب مهم در پیش‌رو داریم و باید در این زمینه مسوولان برای ایجاد یک انتخابات سالم، پرنشاط و با حضور حداکثری مردم تلاش کنند.

مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با اشاره به نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: رهبر چندین سال است که مسئله اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کند.

وی ادامه داد: یک زمان تولیدات نفت به پایان می‌رسد و ما باید بتوانیم با اقتصاد داخلی خود در مقابل دشمنان  ایستادگی کنیم.

این مسوول با بیان این‌که در حال حاضر روزانه ۲ میلیون بشکه نفت صادرات کشور ایران است اذعان کرد: کارهای زیادی در بخش‌های مختلف صورت گرفته است و مسوولان بر آنها تکلیف است که خدمات دولت‌ها به زبان خود مردم از ابتدای انقلاب تاکنون برای مردم بازگو کنند.

علی‌اصغر نورایی‌نسب نیز در نشست در واکنش به سخنان مشاور و مسئول نهاد ایثارگران ریاست جمهوری که در سخنانش بیان کرده‌ بود که در بین رئیس‌جمهورها فقط آقایان هاشمی و روحانی سابقه حضور در جبهه و ایثارگری را دارند اظهار کرد: لازم می‌دانم که ادامه سخنان حجت‌الاسلام ولی‌زاده بگویم که رهبرمعظم انقلاب امام خامنه‌ای خود نیز از بدو شروع جنگ در جبهه حق حضور داشته‌اند و ایشان از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری اولین رئیس جمهوری بودند که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و به عنوان نماینده حضرت امام خمینی در شورای عالی دفاع مقدس به عنوان یک رزمنده و جبهه‌ای حضور مستمر در جبهه‌های جنگ داشته‌اند.

ضرورت تغییر ریل همکاری با ونزوئلا از پروژه‌ای به پروسه‌ای
دنبال کنید

نورایی‌نسب اذعان کرد: مقام معظم رهبری بارها با لباس مقدس بسیجی، سپاهی و ارتشی با حضور سبز خود موجب دلگرمی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌شد.

وی عنوان کرد: اگر ما بخواهیم خدمات دولت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم این همان چیزی است که دشمنان می‌خواهند.
فرمانده سپاه مقاومت بسیج ناحیه گچساران در ادامه در واکنش به سخنان حجت‌الاسلام ولی‌زاده در خصوص خدمات این دولت به ایثارگران گفت: این خدمات مختص به نظام جمهوری اسلامی است و از قبل از این دولت نیز این خدمات به ایثارگران  ارائه شده است.

نورایی‌نسب افزود: در قبل از این دولت این خدمات به رزمندگان در سپاه شروع شده بود و به جانبازان زیر ۲۵ درصد و زرمنده با سابقه بیش از یک سال نیز ارائه می‌شد.

این مسئول بیان کرد: اگر گفتن خدمات نظام است که این خود یک موضوع دیگری است و اگر بخواهیم در این زمینه خدمات دولت را بازگو کنیم آن هم یک موضوع دیگر است.

فرمانده سپاه مقاومت بسیج ناحیه گچساران تاکید کرد: اگر بخواهیم خدمات نظام را مقایسه کنیم باید با رژیم منحوس پهلوی مقایسه کرد.

حجت الاسلام پرویز خواجه زاده در ادامه در واکنش به سخنان حجت‌الاسلام ولی‌زاده هم اظهار کرد: باید بگویم که انصاف هم چیز خوبی است و دولت قبلی دندان‌های سفیدی هم داشته است.

امام جمعه موقت گچساران در ادامه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران تصریح کرد: باید بگویم در دولت قبل به جامعه ایثارگران  خدماتی ارائه شد که قابل قیاس با دولت روحانی نیست و  در دولت خدمات به جامعه ایثارگری بیش از دولت روحانی بوده است.

حجت‌الاسلام خواجه‌زاده اذعان کرد: در بحث دانشگاه‌ها اولین دولتی که خدمات رایگان را به ایثارگران  در دانشگاه‌ها  را ارائه داد دولت پیشین بوده است.

وی با بیان اینکه من این سخنان را در دفاع از رئیس جمهور قبلی بیان نمی‌کنم، عنوان کرد: بحث ارائه خدمات نظام است.

خواجه زاده با بیان اینکه این دولت خدمات جدیدی به ایثارگران ارائه نداده است ابراز کرد: در زمینه اقتصاد نیز بنده حرف ایشان را قبول ندارم.

امام جمعه موقت گچساران خاطرنشان کرد: این رشد اقتصادی که آقایان از آن صحبت می‌کنند از فروش نفت به دست آمده است و این رشد اقتصادی نیست.

وی در ادامه در خصوص آمار نرخ تورم اعلام شده ابراز کرد: آن چیزی که آقایان در زمینه تورم اعلام می‌کنند این گونه نیست که تورم به نرخ تک رقمی رسیده است.

خواجه زاده بیان کرد: آن چیزی که ما در سفره‌های مردم می‌بینیم خیلی برتر از دوره گذشته است.

خواجه زاده در ادامه با اشاره به کاهش آمار بیکاری در استان گفت: آمار بیکاری در این دولت به چند برابر رسیده است اگر قرار است که خدمات دولت آقای روحانی بازگو شود پس بهتر است خدمات دولت قبل نیز بازگو شود.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به گرانی برخی از اقلام اذعان کرد: قیمت برخی ازاقلام خوراکی و پوشاکی به چندین برابر رسیده است بله این دولت در بخش سلامت و در بخشی از اقتصاد موثر بوده است اما در برخی جاهای دیگر افزایش قیمت به ۳۰۰ برابر رسیده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi