پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه گچساران: تخطی از اقتصاد،اشتغال و تولید حرام است

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفتآه گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به شعار سال ،گفت:مقام معظم رهبری امسال را مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین نمودند.مومنین و مومنات، همه مردم و مسئولین محترم دشمنان ملت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33839
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

کرونا :

امام جمعه گچساران: تخطی از اقتصاد،اشتغال و تولید حرام است

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفتآه گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به شعار سال ،گفت:مقام معظم رهبری امسال را مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین نمودند.مومنین و مومنات، همه مردم و مسئولین محترم دشمنان ملت ایران چون خود را کدخدای جهان می دانستند انتظار نداشتند که در عالم ملتی بگویند برده نیستیم و این موضوع برای آنهاسنگین تمام شد.

حجازی اظهارکرد:بعد از اینکه ملت ایران اعلام حریت و استقلال کرد ودشمنان دیدند که رو به رشد،مقتدرانه و آبرومندانه قله های صعب العبور را فتح می کند،مردم برخی کشورها از خواب غفلت بیدار شدند و نظام اسلامی ایران را الگو قرار داند.به همین دلیل دشمن مثل مار زخم برداشته تلاش می کند به روش های مختلف زهرش را بریزد که در میادین جنگی و نظامی به هر دری زد به بن بست رسیدو به لطف امام زمان(عج)، بصیرت ملت و رهبری مقام معظم رهبری دشمن ناکام و ناامید شد.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:دشمنان علت ناکامی شان را اعتقاد و ایمان ملت ایران می دانند و این سنگر را مورد هجمه قرار دادند و به انحاءمختلف در فضای مجازی و غیر مجازی در جاهایی نرم و مخملی و در جاهای دیگر درندگی خودشان را نشان می دهند.دشمنان در بحث اقتصاد تلاش می کنند اقتصاد ایران اسلامی را سست و فشل کنند تا مردم را محتاج کند و مردم ایران و ملت را نیازمند کنند تا مجبورشوند دست نیاز به سوی آنها دراز کنند.

انتخاب مجدد مسعود ظفری شهردار دوگنبدان / اعتراض دو عضو شورا و طیف سیاسی نزدیک به غلامرضا تاج‌گردون‌
دنبال کنید

حجازی تصریح کرد:مقام معظم رهبری چندن سال است که نصیحت می کنند و خطرات را گوشزد می کنند و نیازهای اساسی مملکت را تبیین می کنند و در سال های اخیر دو موضوع مهم اقتصاد و فرهنگ را برجسته تر از سایر موارد بیان فرمودند.اما برخی کم توجهی ها ، بلکه بی توجهی ها و با تاسف باید عرض کرد دهن کجی ها ومقابله با فرهنگ دینی، جانشین امام زمان (عج)هل من ناصر می گویند و می فرمایند از اوضاع فرهنگی کشور نگران و ناراضی هستم.

حجازی افزود:امروز برخی متاسفانه در اقصی نقاط کشور عملا مقابل رهبر انقلاب کنسرت برگزار می کنند مقابل رهبر انقلاب و علیه نظام اسلامی و دل دشمن را شاد می کنند. برخی ها اخیرا می گویند تحریم ها را اعلام کردند ولی اعمال تحریم را اجازه بدهیدببینیم انتخابات ایران چه می شود!معنای این گونه برخوردها چیست؟ و چرا اعمال تحریم ها را منوط به انتخابات ایران می دانند؟.

امام جمعه گچساران افزود:برخی از کسانی که اینگونه مقابل نظام اسلامی اما نرم و به تعبیری با پنبه سر می برند،مقابل رهبر انقلاب اسلامی و اهداف ملت و معتقدات ملت عمل می کنند منتظر هستند بعد از انتخابات چه می شود ؟زهی خیال باطل.

وی اظهارکرد:کارهای ضد فرهنگی دشمنان توسط برخی درونی ها انجام می شود ودرجایی دیگر دشمنان تلاش دارنداقتصاد ایران فشل شود و متاسفانه برخی از کسانی که درد ندارند باحقوق مکفی،زمین مکفی و درآمد های جانبی که نمی داند خانواد هایی از مردم درآمد ماهیانه شان یارانه است.

حجازی افزود:برخی شعار می دهند ،گزارش می دهندو تبلیغات می کنند که این به چه معناست ؟یعنی مردم خواب باشید خطری نیست.و بدانید مردم از شما آگاه تر و عاقل ترند و حواسشان جمع تر است و خبر دارند.

دولت باید از تصدی به نظارت برسد
دنبال کنید

خطیب جمعه گچساران گفت:اقتصاد ،اشتغال و تولید امر ولایت است و واجب است و تخطی از این موارد حرام است و هر کس راست می گوید ،شعاری نه که خیلی ها شعاری می گویند تابع امر ولایت هستیم و در عمل چه دولتی و چه ملتی دست به دست هم دهیم دشمن را در این میدان هم ناکام خواهیم گذاشت.

حجازی در ادامه با اشاره به ولادت امام علی علیه السلام و ایام اعتکاف گفت:درایام اعتکاف ۳شبانه روز مردم متدینی که از زرق و برق های دنیا و از کم و زیادهای گفته شده خسته شده اند از بی عدالتی و لقمه های شبهه دار و از برخی ارتباطات اجتماعی خسته شده اند توبه و استغفار می کنند و باید تلاش کنیم معتکفین را یاری کنی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi