چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار باشت در پیامی روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

دوازده فروردین روزی است که با حضور پرشور و متحد ملت ایران از اقشار و افکار مختلف در پای صندوق‌های رأی مردم‌سالاری دینی به نمایش گذاشته شد و ساختار سیاسی ، اجتماعی ایران دگرگون و جمهوری اسلامی مستقر شد سید مسعود حسینی فرماندار باشت در پیامی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33690
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

دوازده فروردین روزی است که با حضور پرشور و متحد ملت ایران از اقشار و افکار مختلف در پای صندوق‌های رأی مردم‌سالاری دینی به نمایش گذاشته شد و ساختار سیاسی ، اجتماعی ایران دگرگون و جمهوری اسلامی مستقر شد

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در پیامی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
متن پیام:
سالروز حماسه آفرینی ملت  بزرگ و سرافراز ایران اسلامی  به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر این مرز و بوم را در دوازدهم فروردین ماه ۱۳۵۸ که ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران بود را گرامی می‌داریم.
 دوازده فروردین روزی است که با حضور پرشور و متحد ملت ایران از اقشار و افکار مختلف در پای صندوق‌های رأی مردم‌سالاری دینی به نمایش گذاشته شد و ساختار سیاسی ، اجتماعی ایران دگرگون و جمهوری اسلامی مستقر شد
اینجانب این روز حماسی و سرنوشت ساز تاریخی را به مردم شریف وانقلابی ایران اسلامی بویژه مردم فهیم استان کهگیلویه و بویر احمد و شهرستان باشت تبریک می‌گویم و امید است در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» با  همدلی و همگامی و پشتیبانی یکدیگر در راستای اهداف و آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی قدم برداریم.
سید مسعود حسینی
فرماندار شهرستان باشت
 
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi