یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب مجالی برای تقویت کارگاه هاست

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان گفت: طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب می تواند در راستای احیاء و تقویت کارگاهها و واحدهای تولیدی ، معدنی و خدماتی باشد. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، شهنازحمزه لوی در نشست با اعضای شورای اداری تأمین اجتماعی استان لرستان با تأکید بر اطلاع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33103
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

کرونا :

طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب مجالی برای تقویت کارگاه هاست
مدیر کل تامین اجتماعی لرستان گفت: طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب می تواند در راستای احیاء و تقویت کارگاهها و واحدهای تولیدی ، معدنی و خدماتی باشد.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، شهنازحمزه لوی در نشست با اعضای شورای اداری تأمین اجتماعی استان لرستان با تأکید بر اطلاع رسانی دقیق و گسترده طرح بخشودگی جرائم به کارفرمایان بدهکار افزود: این طرح فرصتی مناسب برای کارفرمایان بدهکار است تا بتوانند با پرداخت اصل بدهی خود و برخورداری از تسهیلات و معافیت در پرداخت جرائم واحدهای تحت مدیریت خود را رونق بخشند.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان گفت: این بخشنامه از ۱۵ دی ماه به استانها و شعب تأمین اجتماعی ابلاغ شده و کارفرمایان واحدهای تولیدی ، معدنی و خدماتی بدهکار تا ۶ اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به شعب و ارائه درخواست خود از تسهیلات این طرح بهره مند شوند.
وی گفت: تأمین اجتماعی در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل و همچنین راهبردهای دولت تدبیر و امید مبنی بر تقویت تولید ملی در چند سال اخیر نهایت همکاری و مساعدت را با کارفرمایان در راستای جلوگیری از تعطیلی واحدهای کارگاهی استان داشته است.
حمزه لوی افزود: بدهی کارفرمایان استان لرستان به سازمان تامین اجتماعی به ۲۸۰میلیارد تومان رسیده است که امیدواریم کارفرمایان بدهکار با استفاده از فرصت استثنایی ایجاد شده بدهی های خود را به تأمین اجتماعی پرداخت کنند.

طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب مجالی برای تقویت کارگاه هاست

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi