یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سازمان تأمین اجتماعی بهترین و مدون ترین برنامه ها را برای ورزش کارکنان اجرا کرده است

مدیرکل خدمات عمومی و رفاه سازمان تأمین اجتماعی توسعه ورزش همگانی در بین کارکنان را از برنامه های این سازمان برشمرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی بهترین و مدون ترین برنامه ها را برای ورزش کارکنان اجرا کرده است. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی عبدالرضا محمدی در جلسه شورای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33084
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳

کرونا :

سازمان تأمین اجتماعی بهترین و مدون ترین برنامه ها را برای ورزش کارکنان اجرا کرده است
مدیرکل خدمات عمومی و رفاه سازمان تأمین اجتماعی توسعه ورزش همگانی در بین کارکنان را از برنامه های این سازمان برشمرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی بهترین و مدون ترین برنامه ها را برای ورزش کارکنان اجرا کرده است.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی عبدالرضا محمدی در جلسه شورای ورزش سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: برنامه های ورزشی سازمان تأمین اجتماعی با تلاش همکاران و حمایت مدیریت سازمان به نحو مطلوب اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۵ شاهد افزایش استقبال همکاران سازمان تأمین اجتماعی از برنامه های ورزشی بوده ایم، گفت: تأمین اجتماعی سازمانی بزرگ است و در تمامی نقاط کشور همکارانی پرتلاش دارد که مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

مدیرکل خدمات عمومی و رفاه سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال ۹۵ مسابقات ورزشی کارکنان این سازمان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که آقایان در رشته های طناب کشی، کوهنوردی، شنا، فوتسال، بدمینتون، دومیدانی، والیبال، کشتی، شطرنج و پینگ پنگ به رقابت پرداختند.

محمدی ادامه داد: بانوان شاغل در سازمان تأمین اجتماعی نیز در رشته های ورزشی کوهنوردی، شطرنج، طناب کشی، شنا، بدمینتون، والیبال، پینگ پنگ و آمادگی جسمانی به رقابت پرداختند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: این رقابتها از اقدامات بسیار بزرگ سازمان در توسعه ورزش همگانی محسوب می شود و با استقبال گسترده بازنشستگان همراه بوده است.

محمدی اظهار امیدواری کرد که روند رو به توسعه ورزش کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در سال ۹۶ نیز تداوم داشته باشد و شاهد ارتقاء هرچه بیشتر فعالیت های ورزشی کارکنان این سازمان باشیم.سازمان تأمین اجتماعی بهترین و مدون ترین برنامه ها را برای ورزش کارکنان اجرا کرده است 4

در مذاکره با آمریکا تابع سیاست‌های رهبری هستیم/اعتبار موضع‌گیری وزیر خارجه مخدوش نشود
دنبال کنید

امیرعباس تقی پور، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه از زحمات و تلاش های صورت گرفته در ترویج ورزش همگانی در بین کارکنان سازمان تشکر کرد و گفت: توسعه ورزش در بین کارکنان سازمان بدون تردید در افزایش کارایی و انگیزه آنان برای خدمت مناسب تر به مردم بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور بیش از ۷۰ هزار نفر همکار دارد که افزایش خدمت رسانی سازمان بدون تردید وابسته به شادمانی، طراوت و تحرک آنان است و بدون تردید فعالیت های ورزشی در افزایش شادمانی و رضایت شغلی کارکنان تأثیر قابل توجهی دارد.

تقی پور وجود برنامه جامع برای ورزش کارکنان را نشان دهنده درک اهمیت این امر در نزد مسئولین رده های مختلف سازمان دانست و گفت: فعالیت های ورزشی سازمان منجر به آشنایی هرچه بیشتر همکاران واحدهای مختلف با یکدیگر و افزایش احساس تعلق سازمانی در بین آنان می شود و از این بابت ورزش کارکنان علاوه بر ارتقاء سلامتی جسمانی و روحی افراد؛ کارکرد فرهنگی نیز دارد.سازمان تأمین اجتماعی بهترین و مدون ترین برنامه ها را برای ورزش کارکنان اجرا کرده است 5

شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته کشور و مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در حوزه ورزش نیز در این جلسه گفت: فعالیت های ورزشی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی به ثبات رسیده است و شاهد ارتقاء مداوم این فعالیت ها هستیم.

وی افزود: حمایت های همه جانبه مدیریت سازمان از فعالیت های ورزشی باعث رونق ورزش در سازمان تأمین اجتماعی شده است و شاهد هستیم که در هر دوره تعداد بیشتری از همکاران این سازمان در مسابقات ورزشی شرکت می کنند و این موضوع نشانه بسیار خوبی برای ارتقاء همه جانبه سازمان و بهبود مستمر خدمات آن به جامعه هدف است. 

جهانگیری : تمام مطالبی به اینجانب نسبت می دهند ،سراسر کذب می باشد
دنبال کنید

سازمان تأمین اجتماعی بهترین و مدون ترین برنامه ها را برای ورزش کارکنان اجرا کرده است

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi