سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون فرماندار باشت:با برنامه ریزی می توان در مسیر آموزش و پرورش گام های اساسی برداشت.

فرهاد محمدی معاون فرماندار باشت در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: چرخ متحرک تمام ملت ها و تمدن ها در مقوله آموزش و پرورش و توجه بیش از پیش به این موضوع نهفته است. فرهاد محمدی معاون فرماندار باشت در جلسه شورای اداری ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو افزود: بدون تردید برنامه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33071
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

فرهاد محمدی معاون فرماندار باشت در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: چرخ متحرک تمام ملت ها و تمدن ها در مقوله آموزش و پرورش و توجه بیش از پیش به این موضوع نهفته است.

فرهاد محمدی معاون فرماندار باشت در جلسه شورای اداری ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو افزود: بدون تردید برنامه ریزی به عنوان شالوده و زیر ساخت اساسی در هر امری است و با برنامه ریزی می توان در امر آموزش و پرورش قدم های ثابت و اساسی برداشت تا به نتایج دلخواه دست پیدا کرد.
محمدی افزود:امروزه یکی از ارکان قدرت ملت ها آموزش است و با این مقوله می توان در تمام زمینه های صنعتی؛کشاورزی و غیرو با نتایجی دست یافت که قدرت در بین جوامع جهانی را در پی داشت.
معاون فرماندار باشت به تعطیلات نوروزی اشاره و افزود: تمام دستگاه ها آمادگی لازم را با توجع به گردش پذیر بودن شهرستان داشته باشند و همچنین آموزش و پرورش آمادگی لازم را برای اسکان میهمانان نوروزی فراهم نماید.
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi