جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ستاد انتخابات استان، هیأت های اجرایی و نظارت امانتدار رأی مردم هستند/ برگزاری انتخاباتی سالم و آرام با هماهنگی ستاد انتخابات و هیأت های نظارت و اجرایی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع اعضای هیأت های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از ستاد انتخابات استان، هیأت های نظارت و هیأت های اجرایی انتخاباتی آرام و سالم را برگزار می کنیم . سیدموسی خادمی با بیان این مطلب در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33038
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع اعضای هیأت های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از ستاد انتخابات استان، هیأت های نظارت و هیأت های اجرایی انتخاباتی آرام و سالم را برگزار می کنیم .

سیدموسی خادمی با بیان این مطلب در همایش یک روزه آموزشی اعضای هیأت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: سالم و امن برگزار شدن انتخابات و همچنین رقابتی برگزار شدن آن، بسیار مهم است که بخشی از آن به وسیله عملکرد موثر هیأت های نظارت تأمین می شود.
در این همایش که هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا، تاجگردون نماینده مردم شهرستانی گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، خادمی با بیان اینکه، عملکرد استان کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری انتخاباتی حداکثری علاوه بر یک کارنامه خوب، آبروی استان در مقایسه با سایر نقاط کشور است، اظهار داشت: اگر همه بازوهای برگزاری انتخابات به خوبی همکاری کنند در وجهه و آبروی استان موثر است.
خادمی افزود: ستاد انتخابات استان، هیأت های اجرایی و نظارت امانتدار رأی مردم هستند و صیانت از آرای مردم مهمترین وظیفه آنان است.
استاندار، بر ضرورت همکاری تنگاتنگ هیأت نظارت با فرمانداران و بخشداران تأکید کرد و گفت: همه ما یک تیم هستیم و باید با دلسوزی، مشارکت و همکاری دوستانه کار انتخابات را جلو ببریم.
 استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، در نهایت مسئولیت نهایی اجرای انتخابات برعهده وزارت کشور و ستاد انتخابات است، افزود: به همین دلیل همکاری با فرمانداران و بخشداران و ستاد انتخابات در برگزاری انتخاباتی پرشور لازم است.
خادمی با بیان اینکه در تشکیل هیأت های اجرایی از افراد پای کار، مشتاق و علاقه مند دعوت به همکاری شود، گفت:  مواظب باشید افرادی که خود موجب ایجاد تنش و تشتت در جامعه می شوند و در میانه راه وظیفه خود را رها می کنند، وارد فضای کار انتخابات نشوند.
استاندار تأکید کرد: در تشخیص صلاحیت افراد داوطلب، وظیفه هیأت های نظارت تشخیص حداقل های قانونی و رعایت موارد ایجابی و سلبی قانون است و پس از آن می بایست انتخاب اصلح به مردم واگذار شود و این خود مردم هستند که انسان های شایسته را از ناشایست تشخیص می دهند.
خادمی با تأکید بر اینکه، اعضای هیأت نظارت می بایست به قانون انتخابات تسلط کامل داشته و از وظیفه خودو دیگران به خوبی آگاه باشند، اظهار داشت: اعضا قانون را مطالعه کنند و با توجه به آن به وظایف خود عمل کنند.
استاندار، بر ضرورت حفظ اصل تنوع در انتخاب اعضای صندوق اخذ رأی اشاره کرد و گفت: تنوع سلایق منجر به رقابت و در نهایت عملکرد بهتر می شود.
خادمی ،با عملکرد مناسب مسئولان و مردم، در انتخابات گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد به یکی از استان های مطلوب در برگزاری انتخابات تبدیل شد، اظهار امیدواری کرد با همکاری و هماهنگی همچنان این وضعیت برای استان پابرجا بماند.
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi