چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تنیس روی میز نفت وگاز گچساران به مقام سوم لیگ برتر دست یافت

  بر اساس این گزارش کرونا نیوز ، مرحله پایانی این مسابقات از روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه با حضور ۸ تیم آغاز شد که در دو گروه به رقابت پرداختند که در پایان تیم های اول و دوم گروه ها برای رتبه های اول تا سوم مشترک و تیم های سوم و چهارم گروه های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32686
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

کرونا :

تنیس روی میز نفت وگاز گچساران به مقام سوم لیگ برتر دست یافت

 

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ، مرحله پایانی این مسابقات از روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه با حضور ۸ تیم آغاز شد که در دو گروه به رقابت پرداختند که در پایان تیم های اول و دوم گروه ها برای رتبه های اول تا سوم مشترک و تیم های سوم و چهارم گروه های برای رده های پنجم به بعد به مبارزه پرداختند . پیکارهای دسته برتر ابتدا با حضور ۱۲ تیم برگزار شد که ۸ تیم آن به مرحله نهایی راه پیدا کردند که برترین های رده های سنی نونهالان و نوجوانان کشور در قالب تیم های شرکت کننده به میدان رفتند .

 

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات پالایش نفت آبادان موفق شد با حساب ۵ بر ۴ تیم نفت و گاز گچساران را مغلوب کند و در دیگر مسابقه این مرحله تایدواتر بندرعباس با همین نتیجه پاک نژاد اسپرت را شکست داد تا حریف آبادان در فینال شد . در دیدار نهایی نیز پالایش نفت آبادان با پیروزی ۵ بر ۱ مقابل تایدواتر به عنوان قهرمانی دست یافت . تایدواتر بندرعباس در مکان دوم ایستاد و تیم های پاک نژاد اسپرت و نفت و گاز گچساران مشترکاً در مکان سوم ایستادند .

 

برای کسب رتبه های پنجم به بعد نیز هیئت قزوین با پیروزی ۵ بر ۳ مقابل ذوب آهن اصفهان و دیزل مولد امید تهران با شکست ۵ بر ۴ مناطق نفتخیز جنوب مشترکاً در مکان پنجم قرار گرفتند و تیم های مناطق نفتخیز جنوب و ذوب آهن اصفهان نیز مشترکاً در مکان هفتم ایستادند .  

 

در پایان مسابقات لیگ برتر ، محمدامین صمدی از نفت و گاز گچساران و آرین غفاری از تایدواتر بندرعباس بترتیب بعنوان بهترین نونهال و نوجوان مسابقات معرفی شدند .

  .

  .

تنیس روی میز نفت وگاز گچساران به مقام سوم لیگ برتر دست یافت

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi