پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

در ساخت فضاهای آموزشی توجه به طراحی مناسب،اجرا،فضای شبز و نگهداری و تعمیرات ضروریست.

حسینی فرماندار باشت گفت: متاسفانه به دلیل نبود برخی زیر ساخت ها و امکانات آموزش بسیاری از خانواده ها به دلیل توجه به امر آموزش فرزندان خود مجبور به مهاجرت به شهر های دیگر می شوند تا بتوانند امکانات آموزشی مناسب تری را برای فرزندان خود فراهم کنند. در ابتدا سید مسعود حسینی فرماندار باشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32470
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

حسینی فرماندار باشت گفت: متاسفانه به دلیل نبود برخی زیر ساخت ها و امکانات آموزش بسیاری از خانواده ها به دلیل توجه به امر آموزش فرزندان خود مجبور به مهاجرت به شهر های دیگر می شوند تا بتوانند امکانات آموزشی مناسب تری را برای فرزندان خود فراهم کنند.

در ابتدا سید مسعود حسینی فرماندار باشت ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاون محترم وزیر جناب دکتر نظری در شهرستان باشت به پتانسیل های موجود در شهر باشت اشاره و افزود: شهرستان باشت نخبگان و تحصیل کردگان فراوانی را تحویل جامعه داده و با وجود برخی مشکلات این روند رو به رشد همچنان ادامه دارد.
حسینی افزود: متاسفانه به دلیل نبود برخی زیر ساخت ها و امکانات آموزش بسیاری از خانواده ها به دلیل توجه به امر آموزش فرزندان خود مجبور به مهاجرت به شهر های دیگر می شوند تا بتوانند امکانات آموزشی مناسب تری را برای فرزندان خود فراهم کنند.
فرماندار باشت به نبود امکانات رفاهی در شهرستان برای فرهنگیان اشاره و افزود:در گذشته قول مساعدی برای ساخت باشگاه رفاهی فرهنگیان داده شده بود که امیدواریم این مجموعه که از ضروریات فرهنگیان شهرستان است در دستور کار قرار گیرد.
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود از خیر مدرسه ساز جناب مهندس گوهرگانی و تلاش های نماینده محترم مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت  در مجلس شورای اسلامی جناب دکتر تاجگردون بواسطه تلاش های فراوان خود در راستای توسعه شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
 در ادامه دکتر نظر پور معاون وزیر اموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در نشست اعضای شورای ادارای شهرستان و فرهنگیان شهرستان باشت گفت: ضروریست با همدلی و پشتیبانی همدیگر تلاش نماییم تا از شرایط گذشته خارج شویم و و ره سمت رشد و پویایی حرکت کنیم و در این راه همگان وظیفه و نقش های مهمی بر عهده دارند.
نظر پور افزود: در ساخت و طراحی فضاهای آموزشی باید با توجه به شرایط اقلیمی هر منطقه اقدام به طراحی و ساخت فضا های آموزشی نماییم و بدینوسیله هم صرفه جویی اقتصادی حاصل خواهد شد و هم ماندگاری بناها افزایش خواهد یافت.
وی به روند اجرایی پروژه های عمرانی آموزشی اشاره و بیان کرد: در روند اجرای پروژه ها استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت و نظارت مناسب امری ضروریست که نادیده گرفتن این امر صدمات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.
معاون عمرانی وزیر آموزش و پروزش به توجه به فضای سبز و منابع طبیعی اشاره و افزود: در ساخت و ساز فضا های آموزشی باید به گنجاندن فضای سبز در این مکان ها توجه کرد تا به توجه دانش اموزان به فضای سبزکمک شود.
رئیس سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس افزود: لازم است در حفظ،نگهداری و مرمت فضا های آموزشی توجه و دقت لازم شود تا از اعمال هزینه های سنگین تر جلو گیری شود.
 
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi