شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه های عملیاتی سازمان تامین اجتماعی در قالب زمان نمی گنجد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه برنامه های عملیاتی این سازمان قطعا در قالب زمان نیست، گفت: اعتبارات درنظرگرفته شده برای واحدهای مختلف سازمان از بین نخواهد رفت و به سال آینده منتقل خواهد شد. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش  در جلسه ستاد ارتقای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32441
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

کرونا :

برنامه های عملیاتی سازمان تامین اجتماعی در قالب زمان نمی گنجد
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه برنامه های عملیاتی این سازمان قطعا در قالب زمان نیست، گفت: اعتبارات درنظرگرفته شده برای واحدهای مختلف سازمان از بین نخواهد رفت و به سال آینده منتقل خواهد شد.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش  در جلسه ستاد ارتقای هتلینگ بیمارستانی که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیران درمان استانهای کشور برگزار شد، اظهار داشت: تلاش های گسترده ای برای وضعیت بهینه این سازمان انجام شده است و همواره سعی کرده ایم در رابطه با پرداختی ها هیچگونه معوقه ای نداشته باشیم.
وی با اشاره به اولویت بندی برنامه ها در سازمان تامین اجتماعی افزود: برخی از هزینه ها علیرغم اینکه ضروری است، ولی باید با توجه به شرایط فعلی حاکم بر کشور و سازمان، اولویت بندی شوند.
دکتر نوربخش با اشاره به اینکه بودجه سازمان تامین اجتماعی با بودجه دولتی کاملا متفاوت است، گفت: بودجه این سازمان بر اساس نیازها و برنامه های عملیاتی صرف می شود و حذف و متوقف شدن آن مطرح نیست.
وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی منابعی دارد که مربوط به خودش است و در هر زمانی قابل انجام است. از اینرو هیچگونه دغدغه ای برای انجام اجرای برنامه های عملیاتی در استانها با توجه به روزهای پایانی سال وجود ندارد.
دکتر نوربخش با بیان اینکه تمام تلاشمان، برای ایجاد رفاه و رضایتمندی هرچه بیشتر شرکای اجتماعی این سازمان است، گفت: مجموعه تامین اجتماعی باید همانند سدی باشد تا آسیبی به مردم نرسد.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: برای پیشبرد طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان های ملکی این سازمان برنامه ریزی های خوبی انجام شده و مراحل آن در حال پیشرفت است.
دکتر محمدعلی همتی افزود: ارزیابی و بررسی نیازهای بیمارستان ها انجام و بر اساس آن بودجه لحاظ شده است. از اینرو مدیران استانی دقت کنند بودجه تخصیص یافته را در موارد مطرح شده هزینه کنند.
وی تصریح کرد: به تمامی محورهای ارتقای هتلینگ از سوی سازمان تامین اجتماعی توجه شده است.
وی طرح ارتقای هتلینگ بیمارستانی را نقطه قوت این سازمان اعلام کرد و گفت: افتخار اجرای این طرح، متعلق به تمامی بخش های سازمان است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در برنامه ریزی های طرح ارتقای هتلینگ، تمامی همکاران ستادی و استانی مشارکت فعال داشتند، گفت: تلاش می کنیم در ادامه مسیر با امکانات موجود حرکت کنیم و بیشترین جذب اعتبارات را داشته باشیم.
مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: طرح ارتقای هتلینگ، با توجه به ابلاغ اعتبارات سه ماهه چهارم توسط اداره کل بودجه و تشکیلات در سه محور تجهیزات، امکانات و رفاهی و بهداشت و بر اساس برنامه های عملیاتی و تفاهم نامه های منعقد با مدیریت های درمان استانها،در مراحل اجرایی قرار گرفته است.
دکترمهدی درخشان افزود: لازم است در این خصوص، با نهایت دقت و با لحاظ استانداردهای کتاب راهنمای هتلینگ و همچنین آئین نامه مالی و معاملاتی سازمان  و درنظر گرفتن زمان محدود، تا پایان سال جاری، نسبت به اجرای برنامه های عملیاتی، اقدام شود.
وی اظهار داشت: دقت، سرعت و نقدینگی، سه محورجدید طرح ارتقای هتلینگ و روند کلی در پیشرفت اینکار هستند.
دکتر درخشان رعایت شان و منزلت بیمه شدگان را هدف اجرای طرح ارتقای هتلینگ اعلام کرد.
مدیرکل امورمالی سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه گفت: این تفکر که اعتبار هرسال را باید صرفا در همان سال هزینه نمود، اشتباه است.
یونس کریم نژاد افزود: انجام بخشی از برنامه های عملیاتی سازمان را می توان به سال آینده منتقل کرد و اصرار بر انجام هزینه ها و جذب اعتبار تحت هر شرایطی، مطلوب نیست.
وی اظهار داشت: منابع، مصارف و هزینه ها باید بر مبنای برنامه هایی که چیده می شود، انجام شوند.
گفتنی است؛ در ادامه این جلسه، مدیران درمان استان های سراسر کشور سئوالات و مطالب را مطرح و پاسخ خود را دریافت کردند.

مدیرکل فرهنگی واجتماعی: ثمرات مثبت عفاف و حجاب در جامعه برای مردم آگاه‌سازی شود
دنبال کنید

برنامه های عملیاتی سازمان تامین اجتماعی در قالب زمان نمی گنجد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi