شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فوتبال نفت و گاز گچساران لیاقت صعود را داشت

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی پس از برد شیرین تیمش مقابل بعثت کرمانشاه گفت :بازی خوب و سختی بود که خوشحالیم از این بازی نفس گیر و مهم با سربلندی خارج شدیم و توانستیم سه امتیاز این بازی را بدست آوریم. یزدی تصریح کرد : در هر دو نیمه این بازی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32354
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲:۰۸

کرونا :

فوتبال نفت و گاز گچساران لیاقت صعود را داشت

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی پس از برد شیرین تیمش مقابل بعثت کرمانشاه گفت :بازی خوب و سختی بود که خوشحالیم از این بازی نفس گیر و مهم با سربلندی خارج شدیم و توانستیم سه امتیاز این بازی را بدست آوریم.

یزدی تصریح کرد : در هر دو نیمه این بازی با ایجاد موقعیت های فراوان گلزنی تیم برتر میدان بودیم و در شرایطی که این پیروزی در لحظات پایانی بدست آوردیم اما می توانستیم خیلی زودتر و با چند گل اختلاف این بازی را به نفع خود تمام کنیم.

یزدی بیان کرد : در نیمه دوم باید گل دوم را به این حریف سرسخت می زدیم تا اجازه ندهیم پیروزی تیممان توسط حریف تهدید شود.

وی اذعان کرد : با فرصتی که به تیم حریف دادیم باعث شد این تیم جسارت پیدا کند و با حضور در نیمه زمین تیم ما بتواند به گل مساوی که هدف این تیم بود دست پیدا کند.

این سرمربی شاغل در لیگ دو روحیه بالای بازیکنانش را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد : بعد از دریافت گل تیم ما روحیه خود را از دست نداد و به مبارزه طلبی خود ادامه دادیم و توانستیم در لحظات انتهای بازی حقمان که پبروزی در این دیدار بود را بدست آوریم و از این جاه طلبی تیمم خرسند هستم.

یزدی خاطر نشان کرد : برای حفظ روند کسب بردهای پیاپی با حمایت هوادارن به دروازه حریف حمله کردیم و خوشحالم که این روند حفظ شد

سرمربی سابق تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت : این پیروزی را به هوادران عاشق تیم تقدیم می کنم که به پیروزی ما در این دیدار امیدوار بودند و تا ثانیه های انتهای بازی تیم را تشویق کردند و نقش مهمی در کسب این نتیجه دلچسب داشتند.

یزدی در خصوص عملکرد داوری در این بازی بیان کرد : داوری در این بازی حرف و حدیثی نداشت و کاملا بر بازی مسلط بود و دواری خوبی را شاهد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در پایان گفت : با نتایج بدست آمده در این هفته صعودمان به دور بعدی قطعی شد و بطور حتم دو بازی فینال گونه بعدی را هم جدی خواهیم گرفت و با تمام توان بدنبال ادامه این روند خواهیم بود

فوتبال نفت و گاز گچساران لیاقت صعود را داشت

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi