پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تثبیت صدرنشینی مهمترین برنامه مقابل بعثت است

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی در خصوص بازی با تیم بعثت کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : همانطور که جدول نشان می دهد تیم بعثت همچنان شانس صعود به مرحله دوم را دارد و تیمی که از شانس صعود برخوردار است به این معنی است که از یکسری توانایی خوبی بهرمند است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32317
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

کرونا :

تثبیت صدرنشینی مهمترین برنامه مقابل بعثت است

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی در خصوص بازی با تیم بعثت کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : همانطور که جدول نشان می دهد تیم بعثت همچنان شانس صعود به مرحله دوم را دارد و تیمی که از شانس صعود برخوردار است به این معنی است که از یکسری توانایی خوبی بهرمند است که به توانایی این تیم بطور کامل واقف هستیم.

یزدی تصریح کرد : مطمئنا این تیم نه تنها برای مقابله با تیم ما بلکه در بازیهای قبلی هم کیفیت خوبی داشت و باید این تیم را تحت کنترل خود داشته باشیم و بتوانیم با راهکارهای که در حملات داریم نفاط قوت و ضعف این تیم را با توجه به فیلم بازیهای قبلی این تیم و بازی رودرو در مرحله رفت خوب شناسایی کنیم و از آنها بخوبی استفاده کنیم و در نهایت بتوانیم کسب سه امتیاز بکنیم تا صعودمان قطعی شود.

وی افزود : کادرفنی و تمام بازیکنان و مردم خونگرم گچساران و استان کهگیلویه و بویر احمد انتظار یک نمایش خوب که توام با پیروزی تیم شود را دارند که قطعا این مهم باتوجه به شناختی که از عملکرد تیم داریم اتفاق خواهد افتاد.

یزدی که از کسب پیروزی در بازی قبلی تیمش مقابل شهرداری اراک خرسند بود اظهار داشت : خیلی خوشحالم که توانستیم در بازی قبلی با وجود اینکه در ده دقیقه ابتدای دو گل دریافت کردیم واکنش خوبی از خود نشان دادیم و در همان نیمه اول به بازی برگشتیم و با زدن سه گل کار تیم حریف را تمام کنیم که این نشان از شایستگی و اقتدار تیم هم به لحاظ فنی و روحی روانی دارد.

وی یادآور شد : در دقایق ابتدای بازی که دو گل دریافت کردیم بطور حتم در انجام کارتیمی دچار مشکلاتی شدیم که خیلی زود با همت باریکنانمان ترمیم شد و توانستیم یک پیروزی خوب در بازی خارج از خانه کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به صحبت درخصوص زحمات مدیریت باشگاه و مسئولان ورزش شهرستان پرداخت و گفت : از همه مسئولان زحمتکش ورزش شهرستان و همچنین ورزش نفت تشکر ویژه ای دارم که با جدیت فراوان بدنبال برطرف کردن موانع و ایجاد آرامش در تیم هستند.

یزدی خاطر نشان کرد : مدیرعامل محترم با حضور خود در مجموعه تیم باعث قوت قلبی برای همه اعضای تیم شدند زیرا ایشان شخصی ورزشی هستند و در جلساتی که در حضور ایشان بودیم نشان دادند که به ورزش شهرستان اهمیت زیادی می دهند که می تواننند کمک شایانی در این امر به ورزش شهرستان داشته باشند.

وی ابراز امیدوازی کرد : با همت همه مسئولان باشگاه بتوانیم با حداقل مشکلات و با آرامش خاطر در بازیهای آتی برای موفقیت تیممان تلاش کنیم.

یزدی در پایان اظهار داشت : از مردم خونگرم استان و هواداران خوب و صمیمی در شهرستان و همچنین رسانه های فعال و پر تلاش که حضورشان در کنار تیم همواره باعث دلگرمی تیم نفت و گاز گچساران می شود قدردانی می کنم.

تثبیت صدرنشینی مهمترین برنامه مقابل بعثت است

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi