پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

70 میلیارد ریال جهت طرح های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره ) به شهرستان باشت اختصای داده شد

سید مسعود حسینی فرماندار باشت گفت : ۷۰ میلیارد ریال جهت طرح های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره ) در سفر ریاست محترم جمهور به استان به شهرستان باشت اختصاص یافت. سید مسعود حسینی فرماندار باشت در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان باشت افزود: توجه به وضعیت اشتغال برای جلو گیری از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31623
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

سید مسعود حسینی فرماندار باشت گفت : ۷۰ میلیارد ریال جهت طرح های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره ) در سفر ریاست محترم جمهور به استان به شهرستان باشت اختصاص یافت.

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان باشت افزود: توجه به وضعیت اشتغال برای جلو گیری از مهاجرت از شهرستان به دلیل نبود زیر ساخت ها و طرح های اشتغالزایی امری ضروریست چنانچه یکی از دلایل مهاجرت از شهرستان  در طول سالیان گذشته همین موضوع بوده است.
حسینی افزود: در طی چند سال گذشته فعالیت های خوبی در جهت اشتغالزایی بویژه در بخش های کشاورزی و دامداری بوسیله پمپاز های آب رودخانه صورت گرفته که نتیجه خود را تقریبا نشان داده و لازم است فعالیت هایی مشابه افزایش یابد.
فرماندار باشت افزود: در راستای طرح های اشتغالزایی در تلاشیم بتوان از آب رودخانه شاه بهرام برای کشاورزی و کشت باغات استفاده کرد و همچنین دشت باشت را که اختصتص آب آن اخذ شده را به محیط مناسب تری برای کشاورزی تبدیل نماییم و در تلاشیم آبرسانی به بخش کشاورزی خان احمد را تا پایان سال کلنگ زنی نماییم که در این راستا لازم است از تلاش های نماینده محترم مردم شریف شهرستان های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.
مقام ارشد اجرایی شهرستان باشت با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان افزود: سفر ریاست محترم جمهوری ،جناب دکتر روحانی برکات مفیدی داشته ازجمله تا کنون اختصاص  قریب به ۷۰ میلیارد ریال از تبصره ۲۶ سفر ریاست محترم جمهور به طرح های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) باشت که لازم است دستگاه های اجرایی جهت جذب آن تلاش نمایند و همچنین بانک های عامل همکاری لازم را همچون گذشته به عمل آورند.
وی افزود:توجه با اشتغالزایی علاوه بر برکات مادی و معنوی فراوان روحیه نشاط و شادابی را در جامعه رونق خواهد داد و بدون شک کسانی که در این مسیر گام بر میدارند اجر اخروی برای خود پس انداز می کنند.
در ادامه مومنی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره افزود: جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) با سایر دستگاه هایی اجرایی تا حدودی متفاوت است و همین مسئولیت این دستگاه را در قبال ولی نعمتان انقلاب دو چندان نموده است.
وی افزود: در برنامه  ششم توسع و همچنین بودجه سال ۹۶ نگاه مناسبی به بخش اشتغال محرومان شده است که امید بخش وسیعی از مشکلات اشتغال مرتفع گردد.
مومنی افزود: در سفر ریاست محترم جمهور به استان هزار میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال بخش محرومان کمیته امداد در نظر گرفته شده که از این مبلغ قریب ۵۰۰ میلیارد ریال آن ابلاغ شده است .
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: در سال گذشته حدود ۲۷ میلیارد ریال ابلاغ داشتیم که در سال جاری به بیش از ۷۰ میلیارد ریال افزایش داشته است هر چند هنوز افراد پشت نوبتی داریم که لازم است به وضعیت آنان رسیدگی شود.
 
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi