شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار باشت گفت:توجه به صنعت توریسم و گردشگری در رونق اقتصادی نقش ویژه ای دارد

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفربه نقش صنعت توریسم و گردشگری اشاره و افزود: امروزه در تمام دنیا صنعت توریسم و گردشگری از جمله مهم ترین منابع اشتغالزایی و درآمد است چنانچه بسیاری از کشورهای دنیا صنعت از توریسم و جانگردی بیشترین درآمد ملی را دارند. سید مسعود حسینی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31533
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفربه نقش صنعت توریسم و گردشگری اشاره و افزود: امروزه در تمام دنیا صنعت توریسم و گردشگری از جمله مهم ترین منابع اشتغالزایی و درآمد است چنانچه بسیاری از کشورهای دنیا صنعت از توریسم و جانگردی بیشترین درآمد ملی را دارند.

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات  سفربه نقش صنعت توریسم و گردشگری اشاره و افزود: امروزه در تمام دنیا صنعت توریسم و گردشگری از جمله مهم ترین منابع اشتغالزایی و درآمد است چنانچه بسیاری از کشورهای دنیا صنعت از توریسم و جانگردی بیشترین درآمد ملی را دارند.
حسینی افزود:با توجه به قرار گرفتن شهرستان در مسیر ترانزیتی و مسافر پذیر بودن شهرستان با توجه به داشتن جاذبه های گردشگری، لازم و ضروریست بتوانیم از تمام ضرفیت های شهرستان در این راستا استفاده نماییم
فرماندار باشت افزود:مسافران و گردشگران بهترین مبلغان برای معرفی شهرستان است و در همین راستا باید تلاش نماییم چهره خوب و مناسبی از شهرستان نشان دهیم و جاذبه های شهرستان را به بهترین شکل ممکن معرفی نماییم.
مقام ارشد اجرایی شهرستان با اشاره به حجم مسافران در شهرستان افزود:در ایام تعطیلات نوروز گذشته حجم زیادی از مسافران و گردشگران به شهرستان وارد شدند که با وجود برخی کمبود های زیز ساختی اما به بهترین شکل ممکن از آنها استقبال شد.
 
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi