یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: به اینکه اگر برجام نبود اکنون چه شرایطی داشتیم باید اندیشید

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: به این رویداد که اگر برجام اتفاق نیفتاده بود و مانند سال های ۹۰ تا ۹۲ به پیش می رفت اکنون جامع و کشور چه وضعیت و شرایطی را داشت، باید اندیشید. سیدموسی خادمی با حضور شهین‌دخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در شورای اداری استان، به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31480
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: به این رویداد که اگر برجام اتفاق نیفتاده بود و مانند سال های ۹۰ تا ۹۲ به پیش می رفت اکنون جامع و کشور چه وضعیت و شرایطی را داشت، باید اندیشید.

سیدموسی خادمی با حضور شهین‌دخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در شورای اداری استان، به دستاوردهای برجام اشاره کرد و افزود: برجام یک تعهد بین المللی است و دستاوردهای ارزشمند و بزرگی را در سطح ملی و در کشور و دنیا برای جامعه ما به ارمغان داشته است.
خادمی به یکساله شدن برجام اشاره کرد و اظهار داشت: اگر برجام نبود، کشور به سمت قهقرا می رفت و با این همه اهمیت،  گاها می بینیم که بی توجهی و بی مهرهائی به این رویداد بزرگ می شود.
استاندار در خصوص اعتبارات ابلاغی به استان اشاره کرد و گفت: ۶۷۰ میلیارد ریال از مجموع ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به این استان برای سال جاری ابلاغ شده است.
خادمی اظهار داشت: ابلاغ تخصیص این میزان اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای از محل اسناد خزانه اسلامی است که مدیران دستگاه های مختلف اجرایی استان باید در زمان اعلام شده تا پنجم بهمن ماه نسبت به جذب این اعتبارات سریعا اقدام کنند.
رئیس شورای ادرای استان، استفاده از اسناد خزانه اسلامی را فرصت خوبی در راستای پرداخت بدهی ها به پیمانکاران و برخی دستگاه های خدمات رسان بیان کرد و یادآور شد: میزان قابل توجهی از اعتبارات عمرانی استان ها از همین راه تأمین می شود.
استاندار به موضوع پیگیری مصوبات رئیس جمهوری به استان به مدیران دستگاه های اجرائی تاکید و بیان کرد: ابلاغیه رئیس جمهوری به منزله آغاز مبادله موافقتنامه ها، انتخاب پیمانکار و شروع به اجرا و عملیاتی کردن کارهاست.
خادمی یادآور شد: تلاش دولت و پیگیری هائی که در استان انجام می شود، برای تخصیص کامل همه اعتبارات استان می باشد و این امر محقق شدنی است.
رئیس شورای اداری استان همچنین در خصوص برنامه ها، طرح ها و پروژه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان هم گفت: همه مدیران دستگاه های اجرائی و فرهنگی استان تلاش کنند تا برنامه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و زیر بنائی خوبی در این دهه در بخش های مختلف استان داشته باشیم.
خادمی بیان کرد: این دهه فرصتی برای تبیین دستاوردها و اقدامات انجام شده دولت و ارائه خدمات به مردم می باشد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد یادآورشد: در اجرای برنامه های دهه فجر از اعضای هیات دولت به این استان سفر خواهند کرد.
خادمی، همچنین به تلاش برای ارتقائ نقش و جایگاه زنان در مدیریت ها و دیگر امور براساس آنچه که مد نظر دین اسلام و نظام و دولت اسلامی می باشد، اشاره کرد و افزود: مشکلات و موانع بسیار زیادی در حوزه امور بانوان وجود داشت که با حضور مقتدرانه زنان و نشان دادن توانمندی ها در همه عرصه ها رو به رفع شدن هستند.
استاندار تصریح کرد: با نگاه و رویکردی  که در مدیریت، آموزش ها و فراهم کردن تسهیلات در حوزه بانوان حاصل شده است، زنان هم به خوبی شایستگی و نقش سازنده خود را در ابعاد مختلف جامعه نشان خواهند داد.
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi