شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

محمدی معاون فرماندار گفت:نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی پر رنگ و حساس بود.

محمدی افزود:کمیته امور بانوان شهرستان در برگزاری مراسمات دهه فجر نقش و وظایف سنگینی بر عهده دارند که لازم است در جهت انتقال انقلاب به نسل های بعد و انجام وظایف خود با برنامه های مدون در این مسیر گام بردارند. فرهاد محمدی معاون فرماندار باشت در جلسه امور بانوان شهرستان که به مناسبت دهه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31374
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

محمدی افزود:کمیته امور بانوان شهرستان در برگزاری مراسمات دهه فجر نقش و وظایف سنگینی بر عهده دارند که لازم است در جهت انتقال انقلاب به نسل های بعد و انجام وظایف خود با برنامه های مدون در این مسیر گام بردارند.

فرهاد محمدی معاون فرماندار باشت در جلسه امور بانوان شهرستان که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد بر نقش زنان در جامعه تاکید کرد و افزود: بدون تردید نقش و جایگاه زنان در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار پر رنگ و حساس بوده و لازم است زنان همچنلن این نقش را در جامعه حفظ نمایند.
محمدی افزود:کمیته امور بانوان  شهرستان در برگزاری مراسمات دهه فجر نقش و وظایف سنگینی بر عهده دارند  که لازم است در جهت انتقال انقلاب به نسل های بعد و انجام وظایف خود با برنامه های مدون در این مسیر گام بردارند.
معاون فرماندار باشت با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه ما در مقابل انقلاب اسلامی وظایفی داریم که در این برهه یکی از این وظایف سنگین ما  انتقلال انقلاب به نسل های آتی است تا بتوان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان استقامت کرد.
وی افزود: زنان در جامعه باید مدافع حقوق خود باشند و لازمه این امر آگاهی از نقش و جایگاه خود در جامعه است که اگر این موضوع محقق شود جایگاه و نقش زنان در جامعه ارتقاء خواهد یافت.
محمدی همچنین به برنامه هایی که توسط این کمیته در ایامه دهه فجر برگزار خواهد شد اشاره و بیان کرد: برنامه های مفیدی از جمله برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ، تکریم مادران و همسران شهدا ، انجام مشاوره های پزشکی و تحصیلی و اهدای جوایز به متولیدین ۱۲ و ۲۲ بهمن در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi