شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رسیدگی به مشکلات روستاها جهت جلوگیری از مهاجرت ه شهر و مهاجرت معکوس امری ضروریست

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در حاشیه بازدید از مشکلات روستای بیدک گفت: توجه به رفع مشکلات روستاها جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و در مرحله بعد مهاجرت معکوس امری ضروریست. سید مسعود حسینی فرماندار باشت در حاشیه بازدید از مشکلات روستای بیدک گفت: توجه به رفع مشکلات روستاها جهت جلوگیری از مهاجرت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31345
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در حاشیه بازدید از مشکلات روستای بیدک گفت: توجه به رفع مشکلات روستاها جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و در مرحله بعد مهاجرت معکوس امری ضروریست.

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در حاشیه بازدید از مشکلات روستای بیدک گفت: توجه به رفع مشکلات روستاها جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و در مرحله بعد مهاجرت معکوس امری ضروریست.
حسینی افزود:روستا محل تولید و مرکز اصلی امور زیر بنایی اشتغال است و از طرف دیگر با خالی شدن روستا ها از یک طرف چرخ اقتصاد محلی از کار می افتد و از طرف دیگر به تعداد افراد بیکار در شهر ها افزوده می شود.
وی گفت: امروزه یکی از دلایل افزایش ناهنجاری اجتماعی بیکاری جوانان است وبا فراهم کردن زمینه فعالیت در روستاها از افزایش نرخ بیکاران کاسته خواهد شد.
فرماندار باشت در خصوص مشکلات روستای بیدک گفت:یکی از مشکلات این روستا فرسودگی خطوط توزیع آب درون روستاست که سبب بروز مشکلاتی برای اهالی و هدر رفت آب شده است که با رایزنی های لازم در دستور کار قرار گرفته است و به زودی مرتفع خواهد شد.
وی افزود :علاوه بر مشکلات آب دستورات لازم برای رفع مشکلات نوسان برق و روشنایی روستا صادر شده و به زودی شرکت توزیع نیروی برق اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

 

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi