یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید فرماندار باشت از مجموعه ورزشی تپه نور الشهدا

سید مسعود حسینی فرماندار باشت از تپه نور الشهدا باشت بازدید کرد. سید مسعود حسینی فرماندار باشت به همراه تعدادی از مسئولین شهرستانی از تپه نور الشهدا بازدید کرد. فرماندار باشت در خصوص اخبار مبتنی بر تخریب مجموعه ورزشی تپه نور الشهدا گفت: این خبر بزرگ نمایی شده و فقط چند قطعه از جمله شیرآب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31265
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

سید مسعود حسینی فرماندار باشت از تپه نور الشهدا باشت بازدید کرد.

سید مسعود حسینی فرماندار باشت به همراه تعدادی از مسئولین شهرستانی از تپه نور الشهدا بازدید کرد.
فرماندار باشت در خصوص اخبار مبتنی بر تخریب مجموعه ورزشی تپه نور الشهدا گفت: این خبر بزرگ نمایی شده و فقط چند قطعه از جمله شیرآب و چند تابلو برق به سرقت رفته و چند شیشه را شکسته اند  و تخریب مجموعه صحت ندارد هرچند این موضوع نیز به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
فرماندار باشت افزود: در همین راستا از نیروی انتظامی خواسته شده با توجه به سرقت بیت المال این موضوع را با جدیدت در دستور کار خود قرار دهد تا عامل یا عاملین شناسایی شود و به مراجع قضایی معرفی گردد.
حسینی افزود: از اداره ورزش و جوانان شهرستان و استان خواسته ایم که ترتیبی اخذ شود که شاهد مشکلات مشابه نباشیم و همچنین در حال بررسی هستیم که اگر کم کاری یا سهل انگاری از شخص یا دستگاهی صورت گرفته باشد با خاطی برخورد قانونی شود و رایزنی های لازم جهت جایگزینی قطعات به  سرقت رفته انجام گرفته است.
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi