سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمارستان 290 تختخوابی یاسوج مرداد 96 به بهره برداری می رسد

به گزارش کرونا نیوز , ،محمدجعفر علیزاده عصر پنجشنبه در بازدید از این بیمارستان در دست ساخت در یاسوج اظهار داشت: حدود ۲۲ درصد این میزان پیشرفت فیزیکی ظرف یک سال گذشته بوده است. وی افزود: میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح ملی تاکنون افزون بر ۴۲۰ میلیارد ریال بوده است. مدیرعامل سازمان مجری ساختمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30538
تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ - ۰:۳۳

کرونا :

بیمارستان 290 تختخوابی یاسوج  مرداد 96 به بهره برداری می رسد

به گزارش کرونا نیوز , ،محمدجعفر علیزاده عصر پنجشنبه در بازدید از این بیمارستان در دست ساخت در یاسوج اظهار داشت: حدود ۲۲ درصد این میزان پیشرفت فیزیکی ظرف یک سال گذشته بوده است.

وی افزود: میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح ملی تاکنون افزون بر ۴۲۰ میلیارد ریال بوده است.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی گفت که حدود ۳۷۰ میلیارد ریال در سال جاری برای شتاب بخشی روند اجرای این طرح پیش بینی شده که بخش عمده ای از این اعتبار تخصیص یافته است.
علیزاده بیان کرد: ۲۵۰میلیارد ریال از این میزان از محل اعتبارات بخش بهداشت و درمان و ۱۲۰ میلیارد ریال نیز از محل بودجه سال جاری است.
وی تصریح کرد: سال گذشته نیز بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح از محل های مختلف اختصاص یافت که تنها ۲۰ درصد معادل ۵۷ میلیارد ریال آن جذب شد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این بیمارستان از مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری در سال ۸۵ بوده که در زمینی به مساحت سه هکتار و بازیربنای ۲۵ هزار مترمربع در حال ساخت است. 
محمد علی علیمردانی میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری این طرح را افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد. 
وی ابراز داشت: امکانات تخصصی و فوق تخصصی در این بیمارستان شامل رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی تی اسکن، آزمایشگاه،CCU و ICU پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: امکانات آموزشی از قبیل سالن اجتماعات، کلاس های بالینی، کتابخانه و پایون برای اقامت دانشجویان از بخش های این بیمارستان درمانی و آموزشی است./

واکنش وزارت خارجه به درگیری‌ها در قره باغ: ایران نمی‌پذیرد به سبک تکفیری‌ها سری بریده شود
دنبال کنید

انتهای پیام/۲۰۰

بیمارستان 290 تختخوابی یاسوج مرداد 96 به بهره برداری می رسد 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi