سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: آسایش و امنیت کشور مدیون از خود گذشتگی بسیج است که مفسر واقعی واژه ایثار و جهاد اند

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بسیج به‌ عنوان ارکان دفاع و پیشرفت کشور با ظرفیت مردمی، تفکری ولایی، نیرویی نظامی و ساختار سازندگی است که در هیچ آرایش نظامی جهان پیدا نمی شود. دکترسیدموسی خادمی به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه، امام خمینی(ره) بسیج را تشکیل دادند و شجره طیبه نامیدند، افزود: از ویژگی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29620
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۱۱

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بسیج به‌ عنوان ارکان دفاع و پیشرفت کشور با ظرفیت مردمی، تفکری ولایی، نیرویی نظامی و ساختار سازندگی است که در هیچ آرایش نظامی جهان پیدا نمی شود.

دکترسیدموسی خادمی به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه، امام خمینی(ره) بسیج را تشکیل دادند و شجره طیبه نامیدند، افزود: از ویژگی انعطاف پذیری بسیج درهیچ یک از نظام ها و آرایش نظامی در جهان نیست و در هیچ یک از نظام های سیاسی و نظامی دنیا چنین ساختار و ظرفیت مردمی با ایمان، استوار و ولایی وجود ندارد.
استاندار با بیان اینکه، بسیج از ابتکارات امام راحل عظیم الشان بود و در جبهه نظامی کشور را نجات داد، تصریح کرد: بسیج سازمانی قابل انعطاف، کم هزینه و برپایه باورها و اعتقادهای عمیق مردم است که متناسب با هر موقعیت و تهدیدی واکنش نشان می دهد.
استاندار با تسلیت به مناسبت اربعین حسینی، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش، آسایش و امنیتی امروز را مدیون از خود گذشتگی بسیجیانی است که مفسر واقعی واژه ایثار و جهاد بودند.
خادمی بیان کرد: بسیج در زمان تهدید دشمن و در پیکارهای نظامی با لباس رزم در صحنه حاضر است و در عین حال در موقعیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با آرایشی دیگر نمایان می شود.
خادمی ابراز داشت: سازمان بسیج که اکنون به عنوان درختی تنومند تبدیل شده و آثار و برکت های آن در حال گسترش به سراسر جهان است، دارای ویژگی و پشتوانه عظیمی همچون ولایت فقیه و رهبری هوشمندانه است که سایر نظام ها از این موهبت بی بهره اند.
استاندار به ابتکار، خلاقیت و تیزبینی امام خمینی(ره) درتشکیل نهادها و سازمان های مختلف همچون سپاه پاسداران، جهاد سازندگی و کمیته امام (ره)، اشاره کرد و افزود: ایجاد سازمان بسیج و فرمان ارتش ۲۰میلیونی یکی از مهمترین، با ارج ترین و مترقی ترین نهاد اجتماعی و در عین حال تجلی اندیشه عمیق امام(ره) در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی بوده است.
خادمی یادآور شد: بدون شک اگر امروز هیچ تصمیمی در سطح منطقه و جهان بدون ایران، اجرایی و عملیاتی نمی شود به برکت حضور فعال بسیج و الگوی درخشان این نهاد است.
خادمی با بیان اینکه، بسیج پاسبان اصلی انقلاب و این کشور است، ابراز داشت: شجره طیبه بسیج، متعلق به هیچ گروه، حزب و جناح خاصی نیست و تنها متعلق به رهبری و این انقلاب وملت آزاده ایران اسلامی است.
استاندار، نقش بسیج درعرصه های مختلف اقتصادی و مقابله با نفوذ و تهاجم فرهنگی را یادآور شد و افزود: بسیاری از طرح های عمرانی و برنامه های اقتصادی توسط بسیج سازندگی انجام شده است.
استاندار ابراز داشت: نقش تعیین کننده بسیجیان در سیر تحولات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و در دفاع از آرمان های این انقلاب و نظام در طول سالهای گذشته تجلی عینی یافته است.
خادمی با تبریک هفته بسیج، افزود: وقتی که با روحیه ایثارگری و بسیجی خدمات دهی به مردم در جهت قرب به خداوند باشد، قطعا کارها به سرعت وشتاب بیشتری انجام می گیرد.
خادمی افزود: بسیج امروز غیر از وظابف ذاتی که در بحث امنیت و تولید امنیت دارد در حوزه های مختلف اقتصادی و عمرانی نقش خود را به خوبی ایفا می کند. 
استاندار با تشکر از بسیجیان استان گفت: بسیج مقاومت و سپاه فتح استان در حوزه اقتصاد مقاومتی و تحقق آن نسبت به سایر نهادها و دستگاه ها پیشرو است.
استاندار یادآور شد: هفته بسیج فرصت خوبی را فراهم کرده است تا روحیه بسیجی و ارزش های معنوی این تفکر بنیادی در جامعه پاس داشته شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi