سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک فرماندار باشت به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

سید مسعود حسینی فرماندار باشت طی پیامی هفته بسیج را به همه ملت بزرگ ایران بویژه بسیجیان و مردم غیور شهرستان باشت تبریک گفت. سید مسعود حسینی فرماندار باشت طی پیامی هفته بسیج را به همه ملت بزرگ ایران بویژه بسیجیان و مردم غیور شهرستان باشت تبریک گفت. متن پیام: بسم الله الرحمن الرحیم بسیج

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29518
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۴۷

سید مسعود حسینی فرماندار باشت طی پیامی هفته بسیج را به همه ملت بزرگ ایران بویژه بسیجیان و مردم غیور شهرستان باشت تبریک گفت.

سید مسعود حسینی فرماندار باشت طی پیامی هفته بسیج را به همه ملت بزرگ ایران بویژه بسیجیان و مردم غیور شهرستان باشت تبریک گفت.
متن پیام:
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند. امام خمینی (ره)
فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش ٢٠ میلیونی) در ۴ ‌آذرماه سال ۱۳۵۸ زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید، فرمانی که سبب شد جوانان باایمان و پرشور این آب و خاک با تمام وجود و با رشادت‌های وصف ناشدنی در دفاع از میهن اسلامی همه سختی‌ها و ناملایمات را به جان خریده و با شجاعتی بی‌نظیر در مقابل تهاجم نظامی استکبار جهانی ایسادگی کنند.
بی تردید شکل گیری بسیج مستضعفین یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج بازتعریف کند و آن را به یک خواست عمومی در دفاع از آرمان های متعالی انقلاب درکنار مردم تبدیل کند.
بسیج یک منظومه فکری است که در فرهنگ سازی روحیه بسیجی که امروز فراتر از جغرافیای کشورمان در عرصه‌های مختلف مقاومت اسلامی منطقه تبلور پیدا کرده همواره در نیل به اهداف بلند قله‌های رفیع عزت و افتخار طی مسیر خواهد کرد.

هفته بسیج، فرصتی مغتنم برای بیان ویژگی ها و قابلیت های این نیروی عظیم مردمی است که به واسطه درایت و آینده نگری معمار کبیر انقلاب شکل گرفت ، و لازم و ضروریست که هر روز به عنوان روز بسیج پاس داشته شود و این مناسبت ها تنها نمادی است که به صورت برجسته تر به این مقوله مهم نگاه شود.
اینجانب هفته بسیج را به آحاد بسیجیان ، دلاورمردان، ایثارگران، مجاهدان سراسر کشور خصوصاً مردمان شهرستان نخبه و شهید پرور باشت تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم بسیج و بسیجیان همچنان بیش از پیش قله های بزرگی و افتخار را طی کنند.
 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi