سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نخستین جلسه هماهنگی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری شهرستان باشت در سال 96 برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به ریاست فرماندار و با حضور کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه و کارشناسان انتخابات استانداری در محل فرمانداری باشت برگزار شد. نشست آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته در محل فرمانداری باشت به ریاست سید مسعود حسینی فرماندار باشت، فرهاد محمدی معاون فرماندار و با حضور کارشناسان سیاسی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29457
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱:۲۰

نخستین جلسه هماهنگی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به ریاست فرماندار و با حضور کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه و کارشناسان انتخابات استانداری در محل فرمانداری باشت برگزار شد.

نشست آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته در محل فرمانداری باشت به ریاست سید مسعود حسینی فرماندار باشت، فرهاد محمدی معاون فرماندار و با حضور کارشناسان سیاسی و انتخابات استانداری و کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه این شهرستان برگزار شد.
سید مسعود حسینی در ابتدای جلسه بیان کرد:هدف از برگزاری این جلسه بررسی نواقصات و مشکلات انتخابات گذشته و فراهم نمودن زیر ساخت های لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان است.
حسینی افزود: خوشبختانه انتخابات در کشور عزیزمان هم از جهت مردم و هم از طرف مسئولان مقوله بسیار مهمی است و به شور و اشتیاق خاص برگزار می شود و همین موضوع نیز به مثابه خاری در چشم دشمنان است.
فرماندار باشت در ادامه به روند انتخابات آتی اشاره و بیان کرد: مقدمات برگزاری انتخابات با ارسال مکاتباتی عملا برداشته شده است و مجموعه فرمانداری و بخشداری های تابعه و تمام عوامل اجرایی تلاش خواهند کرد از آرای مردم به بهترین شکل صیانت نمایند و این روند کاری به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.
در ادامه محمدی معاون فرماندار به برخی نارسایی ها اشاره و بیان کرد:متاسفانه در برخی موارد بعضی رده های اجرایی در انتخابات در فرمانداری ها و بخشداری ها در جایگاه واقعی خود سنجیده نمی شوند که این موضوع تا حدودی سبب بروز برخی مشکلات گردیده است.
سپس مجموعه کارکنان فرمانداری و بخشداری ها و کارشناسان انتخابات استانداری نکته نظرات خود را پیرامون این موضوع بیان کردند.
 
 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi