شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری کنگره ملی شهداست

به گزارش ،  سردار یدالله بوعلی ظهر شنبه در کمیته اجلاسیه شهدای استان با بیان اینکه هر چه توان داریم باید برای برگزاری مطلوب کنگره شهدا بکار ببریم، افزود: کنگره شهدا آبروی استان است چرا که  سربلندی و اقتدار کشورمان مدیون آنهاست. وی اظهار داشت: تمامی قشرها اعم از رزمنده، ایثارگر، پیشکسوت، کارمندان،جانبازان، خانواده های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27780
تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری کنگره ملی شهداست

به گزارش ،  سردار یدالله بوعلی ظهر شنبه در کمیته اجلاسیه شهدای استان با بیان اینکه هر چه توان داریم باید برای برگزاری مطلوب کنگره شهدا بکار ببریم، افزود: کنگره شهدا آبروی استان است چرا که  سربلندی و اقتدار کشورمان مدیون آنهاست.

وی اظهار داشت: تمامی قشرها اعم از رزمنده، ایثارگر، پیشکسوت، کارمندان،جانبازان، خانواده های معظم شهدا و بسیجیان در این کنگره حضور می یابند.

دبیرکل کنگره ملی شهدا کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر این کنگره به خوبی برگزار شود مدال افتخار دیگری برای استان به ارمغان می آورد، تصریح کرد: سفره شهدا پهن شده و هر فردی توان کمک یا پیشنهادی دارد دریغ نکند.

سردار بوعلی  یادآور شد: ان شاء الله این کار به خوبی و در خور شان شهدا برگزار خواهد شد.

وی به فضاسازی ادارات اشاره داشت و اضافه کرد: کمیته فرهنگی باید این فضا سازی را طوری انجام دهد و پیگیری کند تا این کار همیشه ماندگار باشد.

سردار یدالله بوعلی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi