سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

شناخت خوبی از تیم فولادنوین اهواز داریم

  براساس این گزارش، داریوش یزدی در خصوص بازی تیمش برابر فولاد نوین اهواز افزود:  تیم فولاد نوین از تیم های زیرمجموعه باشگاه فولاد خوزستان است و از امکانات و زیرساخت های خوبی بهره می برند و همین مسئله کار کردن برای هر فردی را راحت می کند . یزدی تصریح کرد: تیم فولاد نوین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27778
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱:۱۷

کرونا :

شناخت خوبی از تیم فولادنوین اهواز داریم

 

براساس این گزارش، داریوش یزدی در خصوص بازی تیمش برابر فولاد نوین اهواز افزود:  تیم فولاد نوین از تیم های زیرمجموعه باشگاه فولاد خوزستان است و از امکانات و زیرساخت های خوبی بهره می برند و همین مسئله کار کردن برای هر فردی را راحت می کند .

یزدی تصریح کرد: تیم فولاد نوین یکی از تیم های مدعی گروه ما است و در سه بازی گذشته خود پنج امتیاز کسب کرده است و همین نشان می دهد تیم خوب و با برنامه ای هستند ولی ما به خوبی از این تیم شناخت داریم و نقاط قوت و ضعف این تیم را شناسایی کرده ایم و مطمئن باشید با تمام توان به مصاف این تیم خوایم رفت و فقط به فکر سه امتیاز بازی هستیم .

وی در خصوص داشتن بازیکن محروم در دیدار مقابل فولاد نوین گفت: در مقابل این تیم بازیکن محرومی نداریم ولی  یار دوازدهم خود یعنی تماشاگران خود  را به خاطر رای کمیته انضباطی در اختیار نداریم و مطمئن هستیم فوتبال دوستان گچسارانی در بیرون از ورزشگاه و در خانه های خود با قلب های خود ما را همراهی خواهند کرد .

سرمربی تیم فوتبال نفت وگازگچساران در پایان اظهارداشت:در مقابل فولاد نوین حضور کریم شاوردی ،همایون گراوند و عماد قاسمی در هاله ای از ابهام است و فردا منتطر نظر پزشک باشگاه هستیم تا نظر نهایی خود را در خصوص آمادگی این بازیکنان به ما اعلام کند.

شناخت خوبی از تیم فولادنوین اهواز داریم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi