سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقتدار نظامی ایران نشانه ریشه های پر بار انقلاب اسلامی است

به گزارش ، سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی صبح چهارشنبه در مراسم رژه مشترک نیروی مسلح کهگیلویه وبویراحمد گفت: رژه با صلابت نیروی مسلح نمادی از قدرت، اقتدار و شهامت مردم این سرزمین به دشمنان است.  وی با بیان اینکه امروز امنیت ایران اسلامی بر پایه قدرت نظامی ایران اسلامی است، گفت: همانگونه که رهبر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27651
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

کرونا :

اقتدار نظامی ایران نشانه ریشه های پر بار انقلاب اسلامی است

به گزارش ، سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی صبح چهارشنبه در مراسم رژه مشترک نیروی مسلح کهگیلویه وبویراحمد گفت: رژه با صلابت نیروی مسلح نمادی از قدرت، اقتدار و شهامت مردم این سرزمین به دشمنان است. 

وی با بیان اینکه امروز امنیت ایران اسلامی بر پایه قدرت نظامی ایران اسلامی است، گفت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند ما ایستاده ایم و تا آخرین قطره خون برای دفاع از کیان این ملت و مملکت خواهیم ایستاد.

بوعلی به سخنان رهبر انقلاب در جمع فرمانده سپاه نیز اشاره کرد و افزود: همانگونه که رهبر کبیر انقلاب فرمودند این اقتدار نظامی ایران اسلامی بود که در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد کرده است و آنها را به پای میز مذاکره نشانده است.

وی ادامه داد: اگر این قدرت نظامی نباشد و ما در خارج از مرزها علیه دشمن نجنگیدیم نمی توانیم امنیت کشور را تأمین کنیم.

فرمانده سپاه فتح استان با تأکید بر این موضوع که اقتدار و قدرت نظامی نمونه ای از ابهت ایران اسلامی در برابر دشمنان است، تصریح کرد: این یک باور قلبی است و ۳۱شهریور ما نمونه بارزی از آمادگی، ایستادگی و توان ملت در برابر گزافه گویی استکبار و هم پیمانان آن است.

سردار یدالله بوعلی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi